Bytex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Trenger også mat, da jeg skal på jobb om 3 timer. Men jeg gidder ikke lage. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg liker ikke ta for mye medisiner i alle fall. Hvorfor? Føler bare det ikke er bra å tulle i seg unødvendigheter. Men jeg tar ting leger ber meg ta, og jeg har paracet som brukes to-tre ganger i året. Det er ikke snakk om å ta for mye. Det er snakk om å ta såpass at man ikke lider unødvendig. Jeg mente ikke på noen måte at noen her inne tok for mye av noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg er fantastisk flink til å gjenkjenne folk! Strømregning: minus 458,- Score! Minus? wtf? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Han betalte vel for mye sist..eller betalte samme regninga to ganger Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er nok fordi han ikke har vært så flink til å rapportere inn hvor mye han har brukt slik at de bare kjører på med regninger ut i fra et stipulert forbruk. Så har han rapportert inn sitt faktiske forbruk før neste regning og får dermed penger tilbake siden han tydeligvis har brukt mindre enn snittet. Hvordan holder du varmen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Når jeg meldte inn faktisk forbruk etter 1,5 år med stipulert forbruk fikk jeg regning på 7500,- Fordi soppen som bodde her før meg hadde brukt mye mindre strøm enn meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Han betalte vel for mye sist..eller betalte samme regninga to ganger Har betalt forskuddsvis ut fra forventet forbruk og pris. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Når jeg meldte inn faktisk forbruk etter 1,5 år med stipulert forbruk fikk jeg regning på 7500,- Fordi soppen som bodde her før meg hadde brukt mye mindre strøm enn meg. Pleier være omvendt for meg. Trikset er vel å bo i leilighet hvor det har bodd ei dame. De pleier ha det jævlig varmt inne. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Oslo har Bieber. Bergen har Ozzy og Slash. De to sistnevnte holder så mye leven at jeg ikke får sove. Sukk. Bieber? Nevner du ikke engang deadmau5? Han konmer i morgen. På konserten jeg egetlig hadde kjøpt billett til, men faren min kasta den -.- Jeg vet ikke hvem det er. Flytt ut så slipper du at faren din gjør slikt. kan du ikke bare printe ut en ny billett? Nei for jeg må være hos han den dagen. Og kan desverre ikke flytte, siden jeg er 14, men skulle gjerne gjort det med glede for å slippe begge foreldrene mine. Begynner å bli ganske lei av dem nå... Herregud. Hva er det alle griner etter? JEG kommer jo på fredag! Du vet du kjeder deg når du kommenterer på skrivefeilene på diverse innlegg hos rosabloggere. TCMN bor i gata nedfor meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Du vet du kjeder deg når du kommenterer på skrivefeilene på diverse innlegg hos rosabloggere. TCMN bor i gata nedfor meg. Ooh. Hun anbefalte søsteren min sin blogg sånn at hu en periode var på sjetteplass. Nå har hun (heldigvis) falt langt ned på den lista der, siden hun er opptatt med å lese til eksamen døgnet rundt og bare har tid til å legge ut ett innlegg om dagen. Det er fortsatt mye mer enn meg, som blogger noen ganger i året, når jeg får ånden over meg. Han betalte vel for mye sist..eller betalte samme regninga to ganger Har betalt forskuddsvis ut fra forventet forbruk og pris. Det pleide vi å gjøre. Alltid digg å få igjen noen hundre ekstra. Det beste var da vi fikk igjen 900 av 1300 kr. ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Oslo har Bieber. Bergen har Ozzy og Slash. De to sistnevnte holder så mye leven at jeg ikke får sove. Sukk. Bieber? Nevner du ikke engang deadmau5? Han konmer i morgen. På konserten jeg egetlig hadde kjøpt billett til, men faren min kasta den -.- Jeg vet ikke hvem det er. Flytt ut så slipper du at faren din gjør slikt. kan du ikke bare printe ut en ny billett? Nei for jeg må være hos han den dagen. Og kan desverre ikke flytte, siden jeg er 14, men skulle gjerne gjort det med glede for å slippe begge foreldrene mine. Begynner å bli ganske lei av dem nå... Herregud. Hva er det alle griner etter? JEG kommer jo på fredag! Du vet du kjeder deg når du kommenterer på skrivefeilene på diverse innlegg hos rosabloggere. TCMN bor i gata nedfor meg. Er dere to bekjente? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Men faen slutt å få på meg varslinger ved å ikke fjerne quotes da? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Herregud. Hva er det alle griner etter? JEG kommer jo på fredag! For et dårlig argument. Jeg er jo alltid her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg brukte lenger tid hjem fra sentrum i dag pga. Bieber enn jeg brukte hjem fra sentrum 22. Juli, et kvarter etter at bomben smalt. Ingen sammenligning forøvrig. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er dere to bekjente? Nja, nei. ikke egentlig. For et dårlig argument. Jeg er jo alltid her. Det var rart. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er dere to bekjente? Nja, nei. ikke egentlig. Ahh i see. Men kult du bor nært en kjendis da. haha Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det var rart. Veldig rart. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 "I could care less about...". Dette uttrykket gir ingen mening. Hvorfor skal det være slik? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg bestilte pizza jeg.. den burde vært her nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg