Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

hvorfor er folk så gale etter JB???

det er SYKT mange bedre artister der ute som folk ikke gir fletta om, men når en soss fra Canda synger møkkasanger tar folk av. Gi meg Plumbo, deadmau5, skrillex, ask & embla, honningbarna, oslo ess, osv. osv. osv.

folk har elendig smak :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke ta for mye medisiner i alle fall. Hvorfor? Føler bare det ikke er bra å tulle i seg unødvendigheter. Men jeg tar ting leger ber meg ta, og jeg har paracet som brukes to-tre ganger i året.

Nå som eksamen er overstått har jeg endelig åpna Firefly-DVD-en min. Lykke!

Lenke til kommentar

Oslo har Bieber. Bergen har Ozzy og Slash. De to sistnevnte holder så mye leven at jeg ikke får sove. Sukk.

Bieber? Nevner du ikke engang deadmau5? Han konmer i morgen. På konserten jeg egetlig hadde kjøpt billett til, men faren min kasta den -.-

Jeg vet ikke hvem det er. Flytt ut så slipper du at faren din gjør slikt.

kan du ikke bare printe ut en ny billett?

Nei for jeg må være hos han den dagen. Og kan desverre ikke flytte, siden jeg er 14, men skulle gjerne gjort det med glede for å slippe begge foreldrene mine. Begynner å bli ganske lei av dem nå...
Lenke til kommentar

Er folk redde for hodepinetabletter? Mange bekjente tar de aldri, selv om de ikke klarer annet enn å ligge halvdøde på sofaen.

Nei, men migrenetabletter er ikke vanlige smertestillende, og gjør at jeg blir slått ut resten av dagen, så vil ikke ta for mange unødvendig. Har tatt en nå da.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke ta for mye medisiner i alle fall. Hvorfor? Føler bare det ikke er bra å tulle i seg unødvendigheter. Men jeg tar ting leger ber meg ta, og jeg har paracet som brukes to-tre ganger i året.

Det er ikke snakk om å ta for mye. Det er snakk om å ta såpass at man ikke lider unødvendig.
Lenke til kommentar

det er SYKT mange bedre artister der ute som folk ikke gir fletta om, men når en soss fra Canda synger møkkasanger tar folk av. Gi meg Plumbo, deadmau5, skrillex, ask & embla, honningbarna, oslo ess, osv. osv. osv.

folk har elendig smak :nei:

folk har elendig smak

Gi meg Plumbo, deadmau5, skrillex, ask & embla, honningbarna, oslo ess

folk har elendig smak

folk har elendig smak

what the fuck am i reading

• Liker 7
Lenke til kommentar

Ett bitte lite google/youtube-søk, så hadde du funnet ut at Deadmau5 er en av verdens største elektronisk musikk-artister.

Men du mente det vel som "lol jeg liker jo ikke heavy metal så jeg lurer fortsatt på hvem Iron Maiden er"-type ironi.

Lenke til kommentar

Men du mente det vel som "lol jeg liker jo ikke heavy metal så jeg lurer fortsatt på hvem Iron Maiden er"-type ironi.

Med et sånt navn gikk jeg ut i fra at det var den type musikk (eventuelt rap). Jeg er ikke så veldig interessert i slikt, så jeg gadd ikke sjekke det på youtube. Så det var vel egentlig ment slik ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...