Bruker-33331 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 så nærme ingenting jeg klarer bra! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kroppen min er slem La meg tidlig i går pga. hodepine, men den var her fortsatt da jeg våkna. Prøvd å gå tur for å få frisk luft, spist og drukker, men den går ikke booort. Æææææææææææ. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Psykadelika skal visst hjelpe. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kroppen min er slem La meg tidlig i går pga. hodepine, men den var her fortsatt da jeg våkna. Prøvd å gå tur for å få frisk luft, spist og drukker, men den går ikke booort. Æææææææææææ. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Psykadelika skal visst hjelpe. Er ikke det bare klusterhodepine og migrene? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ferdig med eksamen. Wooo! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Psykadelika skal visst hjelpe. Er ikke det bare klusterhodepine og migrene? Godt mulig. Kanskje det har en effekt på hennes hodepine? Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 jeg er litt lei av og gjøre hva jeg gjør best, så kanskje gjøre noe snart? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Okei. Hva faen skal jeg ta meg til nå? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kaos på operataket - politiet stenger køen - Folk bærer preg av at de er slitne, og jentene sier de ikke får puste. De fleste har ikke vann, og nå kastes vesker framover, trolig fordi det er for trangt. Flere gråter. Nå er det ikke gledestårer HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Årets beste dag. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Du får ta en tur ned, Slimda. Kanskje de sprer seg da. (Double pun intended!) Men seriøst. Hvorfor får Bieber lov til å holde på med dette oppstyret uten at politiet engang vet om eller hvor han skal ha konsert? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Du får ta en tur ned, Slimda. Kanskje de sprer seg da. (Double pun intended!) Jeg var innom men ble kastet ut. Munn-mot-munn-metoden på jenter som har svimt av er visst lite populært. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kaos på operataket - politiet stenger køen - Folk bærer preg av at de er slitne, og jentene sier de ikke får puste. De fleste har ikke vann, og nå kastes vesker framover, trolig fordi det er for trangt. Flere gråter. Nå er det ikke gledestårer Snakker om å legge opp til ris til egen bak. Er det egentlig verdt å bruke politiressurser på? La folk holde på som dem selv vil og lære av konsekvensene. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Var visst en syklist som ble løpt ned av skrikente jenter i dag. Og rapporter om jenter som løper ut i trafikken (foran trikk - regner med gående har vikeplikt for dem også i Oslo?) uten å se seg for. Greit, de er unge, men... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Faen, hvorfor må det gjøre så sinnsykt vondt. Har tatt smertestillende, ligget under dyna i mørket i flere timer, men hjelper ikke en skit. Og det er ikke migrene virker det som, men kanskje jeg burde tatt en tablett mot det bare i tilfelle... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg har god oversikt over sentrum og Bjørvika fra kontoret og har kunnet følge galskapen fra i dag tidlig. Operataket ser ut som en maurtue og det er omtrent like mange som står utenfor sperringene som ble satt opp da trengselen på taket begynte å bli helsefarlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Faen, hvorfor må det gjøre så sinnsykt vondt. Har tatt smertestillende, ligget under dyna i mørket i flere timer, men hjelper ikke en skit. Og det er ikke migrene virker det som, men kanskje jeg burde tatt en tablett mot det bare i tilfelle... Ta en for sikkerhets skyld du. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er folk redde for hodepinetabletter? Mange bekjente tar de aldri, selv om de ikke klarer annet enn å ligge halvdøde på sofaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg