Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kroppen min er slem :( La meg tidlig i går pga. hodepine, men den var her fortsatt da jeg våkna. Prøvd å gå tur for å få frisk luft, spist og drukker, men den går ikke booort. Æææææææææææ.

Lenke til kommentar

Kaos på operataket - politiet stenger køen - Folk bærer preg av at de er slitne, og jentene sier de ikke får puste. De fleste har ikke vann, og nå kastes vesker framover, trolig fordi det er for trangt. Flere gråter. Nå er det ikke gledestårer

Snakker om å legge opp til ris til egen bak. Er det egentlig verdt å bruke politiressurser på? La folk holde på som dem selv vil og lære av konsekvensene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Faen, hvorfor må det gjøre så sinnsykt vondt. Har tatt smertestillende, ligget under dyna i mørket i flere timer, men hjelper ikke en skit.

Og det er ikke migrene virker det som, men kanskje jeg burde tatt en tablett mot det bare i tilfelle...

Lenke til kommentar

Jeg har god oversikt over sentrum og Bjørvika fra kontoret og har kunnet følge galskapen fra i dag tidlig. Operataket ser ut som en maurtue og det er omtrent like mange som står utenfor sperringene som ble satt opp da trengselen på taket begynte å bli helsefarlig.

Lenke til kommentar

Faen, hvorfor må det gjøre så sinnsykt vondt. Har tatt smertestillende, ligget under dyna i mørket i flere timer, men hjelper ikke en skit.

Og det er ikke migrene virker det som, men kanskje jeg burde tatt en tablett mot det bare i tilfelle...

Ta en for sikkerhets skyld du.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...