Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg orker ikke begynne med Lucid Dreming. Må man ikke stå opp hver 3. time og føre drømmedagbok eller noe?

Hvis man har tvangstanker, så. Jeg driver med Lucid Dreaming, har aldri skrevet ned drømmene mine og har sovet til langt på dag.

Lenke til kommentar

Hmm? Var det d0lly som sa god kveld? Det kan gå litt fort i svingene noen ganger :p

Jeg orker ikke begynne med Lucid Dreming. Må man ikke stå opp hver 3. time og føre drømmedagbok eller noe?

Hvis man har tvangstanker, så. Jeg driver med Lucid Dreaming, har aldri skrevet ned drømmene mine og har sovet til langt på dag.

Har du prøvd på noe morsomt i drømmene da?

Lenke til kommentar

Neida, ikke nødvendigvis. Bare lar en blokk ligge ved senga, og så skriver du opp det du husker når du våkner.

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet ned litt av det jeg har drømt i form av poesi som har blitt til sangtekster i nerdebandet mitt, da, teller det?

Jeg har prøvd på mye rart, men det jeg liker best er å fly. NÅr man har sånn absolute lucidity får man så absurd kick av å fly :)

Lenke til kommentar

Sånn skikkelig lucid dream har jeg fått til en gang da jeg sovnet ved fyringsvakt i forsvaret. Da gikk jeg ut av teltet i drømmen min og satte meg inn i et helikopter. Så hoppa jeg ut i full fart og så kunne jeg fly, jeg fløy over alle venna mina :D

Det var sinnsykt artig. Har ikke fått det til siden :\

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg fikk til LD en gang. Jeg visste jeg sov, men jeg sto i et hvitt rom og var bevisst på at jeg sov. Jeg tenkte at jeg skulle prøve å vekke meg selv bare ved å tenke på å våkne. Det funket det, men i ettertid har jeg angret på at jeg vekket meg selv så fort.

Lenke til kommentar
Å fy faen det var så deilig å gå ut å røyke i stad, stod ute i den friske brisen. :love:
Hei iren min! *piske litt* Røyk eier. :wee:
Sluttet å røyke for 2 uker siden jeg :new_woot:

Leste endelig ikkerøyker... :thumbup:

Er bare de som røyker fordi de er lettpåvirkelige som er lettpåvirkelige nok til å slutte på grunn av den boken. Makan til smørje.

hehe... vel, kall det hva du vil.. Innerst inne misunner du meg ;)

Lenke til kommentar
Hva skjer med "

This Module is Unavailable

This module has been disabled by a site administrator."

?? T_T

Kvifor bruker du eigentleg " i staden for «»?

Det er mye enklere da :) Aner ikke hvor disse «» greiene er en gang jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...