Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smør leverpostei på polarbrød, sett i mikrobølgeovnen på full effekt i ca 1 min.. Nyt!

Lukter helt forferdelig, det skal sies, men det er verdt en smak. ;-)

Ååå jeg og en venn hadde kjøpt billetter til en konsert med deadmau5

Jeg kunne lett dratt på deadmau5

Virkelig? Har alltid sett for meg deg som den Belieberen.

Lenke til kommentar

Ååå jeg og en venn hadde kjøpt billetter til en konsert med deadmau5

Jeg kunne lett dratt på deadmau5

Virkelig? Har alltid sett for meg deg som den Belieberen.

Nja, du veit. Jævlig kompleks og spesiell type jeg da veit du. Hører på alt fra Selena Gomez, til Django Reinhardt og tilbake.

I tillegg tror jeg at jeg har vært på fire(?) metalkonserter i år.

Så det så!

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

MONSTERLOL. Hun jenta som hadde vært borte i underkant av tre timer, som alle på facebook etterlyste, publiserte akkurat et blogginnlegg om at hun hadde "rømt hjemmefra" og dratt til en venn.

Det er heter da for faen ikke "rømme hjemmefra" før politiet finner deg halvdød i en grøft etter tre ukers vandring uten tak over hodet, og du tvangsinnlegges på galehus i etterkant.

Lenke til kommentar

Oslo har Bieber. Bergen har Ozzy og Slash. De to sistnevnte holder så mye leven at jeg ikke får sove. Sukk.

Bieber? Nevner du ikke engang deadmau5? Han konmer i morgen. På konserten jeg egetlig hadde kjøpt billett til, men faren min kasta den -.-

Jeg vet ikke hvem det er. Flytt ut så slipper du at faren din gjør slikt.

Lenke til kommentar

Oslo har Bieber. Bergen har Ozzy og Slash. De to sistnevnte holder så mye leven at jeg ikke får sove. Sukk.

Bieber? Nevner du ikke engang deadmau5? Han konmer i morgen. På konserten jeg egetlig hadde kjøpt billett til, men faren min kasta den -.-

Jeg vet ikke hvem det er. Flytt ut så slipper du at faren din gjør slikt.

kan du ikke bare printe ut en ny billett?

Lenke til kommentar

Ååå jeg og en venn hadde kjøpt billetter til en konsert med deadmau5 som vi hadde blitt enige med foreldrene våre om. Og så plutselig bestemmer faren min at jeg ikke får lov og at jeg må kaste billetten. Hadde gledd meg lenge og brukt mye penger, så kommer han plutselig sånn. Dårlig gjort :(

WTF, det er rimelig kjipt ja. Tror Deadmau5 blir bra!

Må si det var litt rart, og når du ikke fikk dra, hadde det fortsatt vært bedre å selge billetten enn å kaste den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...