SturlaTheZombie Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 leverpostei med smør under er grusomt. Pålegg man smører ut er ikke til å ha smør under (min geniale teori) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ååå jeg og en venn hadde kjøpt billetter til en konsert med deadmau5 Jeg kunne lett dratt på deadmau5, problemet er at det er så mange ræva folk som liker det Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Smør leverpostei på polarbrød, sett i mikrobølgeovnen på full effekt i ca 1 min.. Nyt! Lukter helt forferdelig, det skal sies, men det er verdt en smak. ;-) Ååå jeg og en venn hadde kjøpt billetter til en konsert med deadmau5 Jeg kunne lett dratt på deadmau5 Virkelig? Har alltid sett for meg deg som den Belieberen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg skulle ønske jeg kunne dra på Deadmau5. Eksamen. :< Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Ååå jeg og en venn hadde kjøpt billetter til en konsert med deadmau5 Jeg kunne lett dratt på deadmau5 Virkelig? Har alltid sett for meg deg som den Belieberen. Nja, du veit. Jævlig kompleks og spesiell type jeg da veit du. Hører på alt fra Selena Gomez, til Django Reinhardt og tilbake. I tillegg tror jeg at jeg har vært på fire(?) metalkonserter i år. Så det så! Endret 29. mai 2012 av Mchansern Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ja, da så. Kanskje det var deg som jeg nylig så på VGTV, løpe hylende etter en svart Mercedes. For jeg har jo et sådan inntrykk av deg, du kan jo finne på å gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 MONSTERLOL. Hun jenta som hadde vært borte i underkant av tre timer, som alle på facebook etterlyste, publiserte akkurat et blogginnlegg om at hun hadde "rømt hjemmefra" og dratt til en venn. Det er heter da for faen ikke "rømme hjemmefra" før politiet finner deg halvdød i en grøft etter tre ukers vandring uten tak over hodet, og du tvangsinnlegges på galehus i etterkant. Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hun som kunne "være til skade for seg selv"? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Oslo har Bieber. Bergen har Ozzy og Slash. De to sistnevnte holder så mye leven at jeg ikke får sove. Sukk. Bieber? Nevner du ikke engang deadmau5? Han konmer i morgen. På konserten jeg egetlig hadde kjøpt billett til, men faren min kasta den -.- Jeg vet ikke hvem det er. Flytt ut så slipper du at faren din gjør slikt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Oslo har Bieber. Bergen har Ozzy og Slash. De to sistnevnte holder så mye leven at jeg ikke får sove. Sukk. Bieber? Nevner du ikke engang deadmau5? Han konmer i morgen. På konserten jeg egetlig hadde kjøpt billett til, men faren min kasta den -.- Jeg vet ikke hvem det er. Flytt ut så slipper du at faren din gjør slikt. kan du ikke bare printe ut en ny billett? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jeg savner aktiviteten her inne. Dette er da høydepunktet på kvelden. Endret 29. mai 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg skulle ønske jeg kunne dra på Deadmau5. Eksamen. :< Jeg skal på Deadmau5. Hadde lett valgt han fremfor noen eksamen. Bieber som warmup. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg savner aktiviteten her inne. Dette er da høydepunktet på kvelden. Busy chatting with Justin Bieber on twitter! (Han svarer meg ikke, tror han er rasist.) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) trailern viser egentlig ingenting av selve filmen men har navnet mitt i credit lista https://vimeo.com/42829931 redigert: åssen mekker jeg direktelink her inne med vimeo egentlig? Endret 29. mai 2012 av Shikaru Lenke til kommentar
breiband Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ååå jeg og en venn hadde kjøpt billetter til en konsert med deadmau5 som vi hadde blitt enige med foreldrene våre om. Og så plutselig bestemmer faren min at jeg ikke får lov og at jeg må kaste billetten. Hadde gledd meg lenge og brukt mye penger, så kommer han plutselig sånn. Dårlig gjort WTF, det er rimelig kjipt ja. Tror Deadmau5 blir bra! Må si det var litt rart, og når du ikke fikk dra, hadde det fortsatt vært bedre å selge billetten enn å kaste den? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er ikke dere på Justin Bieber konsert? Det har snødd her de siste timene. Ikke som jeg har sett, sludda litt da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg får ikke sove. Forbannede døgnrytme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Er ikke dere på Justin Bieber konsert? Det har snødd her de siste timene. Ikke som jeg har sett, sludda litt da. Nei det er i morra Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Her får Bieber-bilen parkeringsbot http://www.vgtv.no/#!id=53546 Eksisterer det folk (andre enn sjåføren) som bryr seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg