felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Fortsett å tenk slik, så blir du aldri glad. Dette er noe jeg fikk vite for bare noen dager siden, så det er ikke en tanke som har rukket å påvirke depresjonen min på noen måte. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Samtidig som kjemikaliene erstatter de manglende stoffene. Jeg mangler serotonin, det vi kaller "lykkehormonet". Det er det ikke lov å ta tilskudd av. Jeg har altså ikke anlegg for å være glad. Jeg regner med det er det som skjer, er bare blitt forklart dette av en tysk psykologistudent. Legen sa jo ikke en dritt. Bivirkningene er at jeg spiser mindre, er morgenkvalm og svetter i søvne. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg mangler serotonin, det vi kaller "lykkehormonet". Det er det ikke lov å ta tilskudd av. Jeg har altså ikke anlegg for å være glad. Men det finnes som bestanddel i legemidler, i følge wikipedia? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Men det finnes som bestanddel i legemidler, i følge wikipedia? Legemidler som er lovlig her i Norge? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Aner ikke. Du får ta deg en tur til India. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Serotonin er ikke lovlig i Norge, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Serotonin er ikke lovlig i Norge, så enkelt er det. Mye som ikke er lovlig. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Mye som ikke er lovlig. Inspirert av avataren din? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Serotonin er ikke lovlig i Norge, så enkelt er det. Kjedelig. Jeg fikk lyst på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Serotonin er ikke lovlig i Norge, så enkelt er det. SSRI, SNRI, SSRE, SSRA Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Huff for noen forsider på VG og DB nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Woo! Salg på Princess. Fikk meg to sengesett til 619 kr, og kjøpte samtidig et nytt laken og myggnetting. Digg! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Woo! Salg på Princess. Fikk meg to sengesett til 619 kr, og kjøpte samtidig et nytt laken og myggnetting. Digg! Men, det store spørsmålet. Hva hadde du til middag idag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Joikakaker! Med poteter, makaroni og ripsgele Det morsomme med handlinga på Princess er jo at jeg egentlig bare skulle ha myggnetting da, lizm atteh, men så var det ei søt ekspeditrise der som prata meg helt rundt om at i fall jeg fikk damebesøk og slikt, så holdt det ikke med 3 laken og 6 sengesett, og tenk om jeg fikk kompiser på besøk på LAN, så var det ingenting så kult som å sitte og game inntulla i dyne. Så lang historie kort, hu fikk meg til å kjøpe to sengesett i sateng også. Kan like 2 for 1 altså. Holdt på å kjøpe to til, men kom frem til at jeg måtte spare penger til NATO Tiger show i helgen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ripsgele er faen meg godt, og joikakaker er dødsstusselig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg digger joika, men jeg føler jeg er en av få. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Siden du kjøpte to sengesett etter å ha kjøpt argumentet hennes, spurte du henne om hun ville bli med hjem for å spise Joikakake? Og joikakake er helt ok. Men både makaroni og potet? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Joikakaker! Med poteter, makaroni og ripsgele Det er noe som skurrer her ... Å, ja, det faktum at man ikke spiser makaroni og potet sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg