Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok oppgave 2, den om omgangspråk og tekstspråk. Dro alt for mange paralleller og dro inn elementer fra retorikken alt for ofte.

 

Tok oppgave 2, den om omgangspråk og tekstspråk. Dro alt for mange paralleller og dro inn elementer fra retorikken alt for ofte. Enn du?

Lenke til kommentar

Oh jees, jeg jobba fra 11 i går kveld til 8 i dag tidlig. Tenkte i grunn gå å sove noen timer, men kan jeg? Ja, men det er jævla vanskelig når det står folk som driver med kloakken og har en bil som durer utafor vinduet mitt. Glad jeg har fri til torsdag..

 

En ting jeg fort lærte som nattarbeider var å ha adekvat hørselsvern for soving :)

Lenke til kommentar

Har du egentlig sagt hvorfor du er selvmordskandidat?

Ikke noe mer enn at livet er kjipt og sånt. Hadde vært spennende å fått hele historien i en egen tråd, så kunne de riktige personene kommet med riktige svar som kan hjelpe.

 

Men det har hun nok hørt om før. ;)

Lenke til kommentar

Har du egentlig sagt hvorfor du er selvmordskandidat?

Ikke noe mer enn at livet er kjipt og sånt. Hadde vært spennende å fått hele historien i en egen tråd, så kunne de riktige personene kommet med riktige svar som kan hjelpe.

 

Men det har hun nok hørt om før. ;)

 

Ja... Det er vel et helt eget forum for slikt her.

Lenke til kommentar

Så svart og hvitt er det vel ikke for å være ærlig, Notelitten.

Varierer jo fra situasjon til situasjon, men har man venner og familie, og bare litt motgang er det klart det er veldig feigt. Alle har problemer, må egentlig bare komme gjennom det.

Lenke til kommentar

Har lite sympati for suicidale. - Lager et helsike for alle andre enn personen selv.

 

Toppen av egoisme.

 

Et stort tja. I min erfaring så gjør de som faktisk begår selvmord lite ut av seg i forkant og i de fleste tilfeller kunne man aldri ant at personen var suicidal. Det er mennesker som har en vellykket front utad men bærer på mye grums innvendig. Mennesker som påstår at de vurderer selvmord på diverse internettfora gjennomfører det så og si aldri; jeg har/har hatt mange venner i denne kategorien og alle er i live i dag, og Vida minner meg mye om dem.

 

Det er egentlig ikke så rart når man tenker etter, for klaging og selvmordstrusler bunner i selvmedlidenhet som igjen er et symptom på at man tross alt er glad i seg selv. Det kan man ikke være hvis man skal begå selvmord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den skal du få en pluss for. :D

Historia hans er så utrolig spennende i bok 3, 4 og 5 også! :love:

 

Også er han søt... Fy faen, bok fem altså!

 

Omg yey, folk reblogger tinga mine på Tumblr. I am so happy.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...