Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett hvor man er, så er det alltid en eller annen forpult emo som gjør alle deprimerte.

 

Det er én ting i livet som er enkelt, og det er selvmord. DO IT.

 

Så jævli enig, hater også de der som går rundt og synes synd på seg selv hvordan som helst situasjon de er i (fordi det er alle andre sin feil) samtidig som de ikke er beredt til å løfte en jævla finger selv for og komme seg ut av den.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Så jævli enig, hater også de der som går rundt og synes synd på seg selv hvordan som helst situasjon de er i (fordi det er alle andre sin feil) samtidig som de ikke er beredt til å løfte en jævla finger selv for og komme seg ut av den.

 

Hater deg også <33333333333

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fant nettopp enda en grunn til hvorfor jeg ikke burde trene. :p

Tok et kvarter hardkjør på tyngste innstillinga på en ergometersykkel i går - for første gang på 7-8 år - og selv om jeg tøyde ut godt etter økten, merka jeg melkesyra så alt for godt da jeg skulle gå til jobb. Kjenner faen ikke beina mine.

Antar det er bedre enn å kjenne kronisk smerte når jeg går, så jeg antar det er for det beste.

Lenke til kommentar

Jeg fant nettopp enda en grunn til hvorfor jeg ikke burde trene. :p

Tok et kvarter hardkjør på tyngste innstillinga på en ergometersykkel i går - for første gang på 7-8 år - og selv om jeg tøyde ut godt etter økten, merka jeg melkesyra så alt for godt da jeg skulle gå til jobb. Kjenner faen ikke beina mine.

Antar det er bedre enn å kjenne kronisk smerte når jeg går, så jeg antar det er for det beste.

Ikke tøy ut etter trening, ikke alltid så lurt og drive å strekke å tøye på allerede skambanka stakkars muskelfibre, tøy heller tidligere samme dag, eller på fridager eller før trening, og når det gjelder melkesyra regner jeg du vet den er så godt som borte etter firefem treningsøkter.

Så jævli enig, hater også de der som går rundt og synes synd på seg selv hvordan som helst situasjon de er i (fordi det er alle andre sin feil) samtidig som de ikke er beredt til å løfte en jævla finger selv for og komme seg ut av den.

Hater deg også &--#60;33333333333

Elsker det faktum at det virker som om jeg rørte noe inni en tydligvis, selvproklamert tiltaksløs emoslacker.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...