Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Uansett hvor man er, så er det alltid en eller annen forpult emo som gjør alle deprimerte. Det er én ting i livet som er enkelt, og det er selvmord. DO IT. Endret 29. mai 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Komisk når man ser på profilbildet ditt Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Uansett hvor man er, så er det alltid en eller annen forpult emo som gjør alle deprimerte. Det er én ting i livet som er enkelt, og det er selvmord. DO IT. Så jævli enig, hater også de der som går rundt og synes synd på seg selv hvordan som helst situasjon de er i (fordi det er alle andre sin feil) samtidig som de ikke er beredt til å løfte en jævla finger selv for og komme seg ut av den. Endret 29. mai 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 God og god. Hadde vært bedre med sol og 15 varmegrader enn regn, vind og 5. :| Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 God og god. Hadde vært bedre med sol og 15 varmegrader enn regn, vind og 5. :| Kunne vært værre her er det 4 grader, vinn og regn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kunne vært enda værre, her er det 4 grader, snø, regn og vind 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 jeg er overaska over at tråden ikke er døpt om til vidas deppetråd. HEI GI DENNE EN PLUSS TIL DA SÅ DEN FÅR STJERNE DERE DET VAR JO SÅ USANNSYNLIG BRA OG FINT SKREVET!!!!!!!!! Ro deg ned nå, mener ikke noe vondt med mine sleivspark. Lenke til kommentar
settings Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 2. Hvor gammel er egentlig Runar? Begynner i niende til høsten. så du registrerte deg som 6 åring? det forklarer en del. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det er én ting i livet som er enkelt, og det er selvmord. DO IT. Takk! Skal fortsette å prøve. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Så jævli enig, hater også de der som går rundt og synes synd på seg selv hvordan som helst situasjon de er i (fordi det er alle andre sin feil) samtidig som de ikke er beredt til å løfte en jævla finger selv for og komme seg ut av den. Hater deg også <33333333333 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg fant nettopp enda en grunn til hvorfor jeg ikke burde trene. Tok et kvarter hardkjør på tyngste innstillinga på en ergometersykkel i går - for første gang på 7-8 år - og selv om jeg tøyde ut godt etter økten, merka jeg melkesyra så alt for godt da jeg skulle gå til jobb. Kjenner faen ikke beina mine. Antar det er bedre enn å kjenne kronisk smerte når jeg går, så jeg antar det er for det beste. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jeg fant nettopp enda en grunn til hvorfor jeg ikke burde trene. Tok et kvarter hardkjør på tyngste innstillinga på en ergometersykkel i går - for første gang på 7-8 år - og selv om jeg tøyde ut godt etter økten, merka jeg melkesyra så alt for godt da jeg skulle gå til jobb. Kjenner faen ikke beina mine. Antar det er bedre enn å kjenne kronisk smerte når jeg går, så jeg antar det er for det beste. Ikke tøy ut etter trening, ikke alltid så lurt og drive å strekke å tøye på allerede skambanka stakkars muskelfibre, tøy heller tidligere samme dag, eller på fridager eller før trening, og når det gjelder melkesyra regner jeg du vet den er så godt som borte etter firefem treningsøkter. Så jævli enig, hater også de der som går rundt og synes synd på seg selv hvordan som helst situasjon de er i (fordi det er alle andre sin feil) samtidig som de ikke er beredt til å løfte en jævla finger selv for og komme seg ut av den. Hater deg også &--#60;33333333333 Elsker det faktum at det virker som om jeg rørte noe inni en tydligvis, selvproklamert tiltaksløs emoslacker. Endret 29. mai 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ukens første kaffe er alltid den beste. Litt som med heroin altså! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 100% Enig, Ukas første heroin er alltid ukas beste Lenke til kommentar
felicity Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Elsker det faktum at det virker som om jeg rørte noe inni en tydligvis, selvproklamert tiltaksløs emoslacker. Elsker det faktum at dere tror det har noe for seg å trykke meg enda lenger ned. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvorfor er tråden fylt med selvmords-prat? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg er ferdig med min siste eksamen i norsk hovedmål. Kryss i taket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg