Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hey-hey kids ! Endelig har jeg litt fritid for meg selv. (Spanjolen spover) så nå har jeg endelig tid til å loke her litt !

Hva skjer ?

Henger han over deg 24/7? :shrug:

Jeg skal uansett legge meg snart, så jeg orker ikke begynne med naturfag nå. Det var liksom meningen at jeg skulle gjøre det på dagen i dag. men hyllebygging til TG med innlagte vannpipe-pauser tok for lang tid :p
Prioriteringer er ikke så viktig ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal uansett legge meg snart, så jeg orker ikke begynne med naturfag nå. Det var liksom meningen at jeg skulle gjøre det på dagen i dag. men hyllebygging til TG med innlagte vannpipe-pauser tok for lang tid :p
Prioriteringer er ikke så viktig ;)

Jeg prøvde, men jeg klarte ikke komme meg hjem tidligere å begynne med skolearbeidet :blush: Det er mulig jeg kan rekke det på skolen i morra. Om jeg ikke husker helt feil har vi naturfag ganske seint på dagen.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Målet med livet er ikke å møte graven med en kjernesunnkropp og angre på alle sjansene en ikke tok.

Nei, her skal jeg deise i grava med en utslitt, fordukken og oppbrukt kropp. Jeg skal falle om med en sjokolade i den ene handa, et glass skotsk malt i den andre handa og en røyk i kjeften. Og min siste tanke skal være: "Dæven, DETTA var gøy!" :D

Lenke til kommentar
Målet med livet er ikke å møte graven med en kjernesunnkropp og angre på alle sjansene en ikke tok.

Nei, her skal jeg deise i grava med en utslitt, fordukken og oppbrukt kropp. Jeg skal falle om med en sjokolade i den ene handa, et glass skotsk malt i den andre handa og en røyk i kjeften. Og min siste tanke skal være: "Dæven, DETTA var gøy!" :D

Nei, klart det.

Men livskvaliteten øker DRASTISK, dersom du faktisk gidder å være litt sunn. :)

Lenke til kommentar

Vel sagt, Lars. Jeg vil heller kose meg gjennom livet og dø litt tidligere enn jeg ville gjort om jeg bare hadde "holdt meg i tøylene".

Lenke til kommentar

Godt poeng. Trur jeg skal prøve meg på noen sjangser i drømmeverdenen jeg ;)

Hemi-sync - Lucid dreaming series

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...