b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hey-hey kids ! Endelig har jeg litt fritid for meg selv. (Spanjolen spover) så nå har jeg endelig tid til å loke her litt ! Hva skjer ? Henger han over deg 24/7? Jeg skal uansett legge meg snart, så jeg orker ikke begynne med naturfag nå. Det var liksom meningen at jeg skulle gjøre det på dagen i dag. men hyllebygging til TG med innlagte vannpipe-pauser tok for lang tid Prioriteringer er ikke så viktig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Røyk og snus.Er for noobs U don't know jack shait =(Røyk er tøft! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg skal uansett legge meg snart, så jeg orker ikke begynne med naturfag nå. Det var liksom meningen at jeg skulle gjøre det på dagen i dag. men hyllebygging til TG med innlagte vannpipe-pauser tok for lang tid Prioriteringer er ikke så viktig Jeg prøvde, men jeg klarte ikke komme meg hjem tidligere å begynne med skolearbeidet Det er mulig jeg kan rekke det på skolen i morra. Om jeg ikke husker helt feil har vi naturfag ganske seint på dagen. Endret 9. mars 2008 av Olum Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Røyk og snus.Er for noobs Indeed. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kall meg det i virkeligheten, og du skal få røyk og kos gratis. Jeg gjør det du vil at jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Røyk og snus.Er for noobs U don't know jack shait =(Røyk er tøft! Snus er hakket tøffere Ihvertfall bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Målet med livet er ikke å møte graven med en kjernesunnkropp og angre på alle sjansene en ikke tok. Nei, her skal jeg deise i grava med en utslitt, fordukken og oppbrukt kropp. Jeg skal falle om med en sjokolade i den ene handa, et glass skotsk malt i den andre handa og en røyk i kjeften. Og min siste tanke skal være: "Dæven, DETTA var gøy!" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Alle;Sjekk ut ny tråd, "Perfekt kropp eller?" God kveld. (Bare sånn fordi alle andre ignorerer ) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du hilser hver eneste gang du logger på du, Underpants, men god kveld til deg også. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Målet med livet er ikke å møte graven med en kjernesunnkropp og angre på alle sjansene en ikke tok.Nei, her skal jeg deise i grava med en utslitt, fordukken og oppbrukt kropp. Jeg skal falle om med en sjokolade i den ene handa, et glass skotsk malt i den andre handa og en røyk i kjeften. Og min siste tanke skal være: "Dæven, DETTA var gøy!" Nei, klart det. Men livskvaliteten øker DRASTISK, dersom du faktisk gidder å være litt sunn. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Målet med livet er ikke å møte graven med en kjernesunnkropp og angre på alle sjansene en ikke tok.Nei, her skal jeg deise i grava med en utslitt, fordukken og oppbrukt kropp. Jeg skal falle om med en sjokolade i den ene handa, et glass skotsk malt i den andre handa og en røyk i kjeften. Og min siste tanke skal være: "Dæven, DETTA var gøy!" Vel sagt, Lars. Jeg vil heller kose meg gjennom livet og dø litt tidligere enn jeg ville gjort om jeg bare hadde "holdt meg i tøylene". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 .. Brukerregler for Forumkaféen: * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. .. Geir Natta tards =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Men livskvaliteten øker DRASTISK, dersom du faktisk gidder å være litt sunn. Trenger da ikke det... http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/38 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 .. Brukerregler for Forumkaféen: * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. .. Geir Natta tards =D Oops, sorryy. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Men livskvaliteten øker DRASTISK, dersom du faktisk gidder å være litt sunn. Trenger da ikke det... http://www.ted.com/index.php/talks/view/id/38 Men igjen, forskjell på folk er det, og det er enda godt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Legg tråden din inn i signaturen d0lly Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kall meg det i virkeligheten, og du skal få røyk og kos gratis. Jeg gjør det du vil at jeg skal gjøre. Beste kjøpet noensinne. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Målet med livet er ikke å møte graven med en kjernesunnkropp og angre på alle sjansene en ikke tok.Nei, her skal jeg deise i grava med en utslitt, fordukken og oppbrukt kropp. Jeg skal falle om med en sjokolade i den ene handa, et glass skotsk malt i den andre handa og en røyk i kjeften. Og min siste tanke skal være: "Dæven, DETTA var gøy!" Godt poeng. Trur jeg skal prøve meg på noen sjangser i drømmeverdenen jeg Hemi-sync - Lucid dreaming series Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg orker ikke begynne med Lucid Dreming. Må man ikke stå opp hver 3. time og føre drømmedagbok eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg