Need44speed Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 hvorfor pinterest over reddit? pinterest er jo jentereddit Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hmm. Jeg tror jeg drar en The Walking Dead-allnighter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 :O Det er hundrevis av Vivien Leigh-bilder jeg aldri har sett før på Tumblr. Okey, jeg liker siden. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Savner da myspace virkelig var bra. Fantastisk måte å følge med på artister. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 I går ble jeg anklaget for ikke å være ekte på reddit. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 I går ble jeg anklaget for ikke å være ekte på reddit. Har du ikke hørt at jenter egentlig ikke eksisterer på nettet? Vi er falske alle sammen! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) I går ble jeg anklaget for ikke å være ekte på reddit. Hvorfor? Endret 29. mai 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen syns sikkert avatarbildet var "for pent" til å være ekte jente. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Enig. Hvorfor er Youtube så langt nede? Fordi kommentarsystemet er søppel og det er knapt noen over femten som bruker det. hvorfor pinterest over reddit? pinterest er jo jentereddit Nettopp, så i motsetning til reddit er det ikke 90% misogyner og rasister. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Har du ikke hørt at jenter egentlig ikke eksisterer på nettet? Vi er falske alle sammen! Stemmer det, "Your supposed to be out with your superficial boyfriend going to get your hair and nails done with all your superficial girlfriends. Who happen to be talking dirt about you and your hair as we speak!" Hvorfor? Fordi jeg postet et stygt og et pent bilde av meg selv i en tråd. Noen syns sikkert avatarbildet var "for pent" til å være ekte jente. Det er ikke avatarbilder på reddit. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jenter finnes ikke på internett. Det må alle lære the hard way. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jenter finnes ikke på internett. Det må alle lære the hard way. Heheh. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 1. Hvor drøye bilder er det lov å poste i denne tråden. Like drøye bilder som du kan poste i en vanlig tråd ellers på forumet. 2. Hvor gammel er egentlig Runar? Begynner i niende til høsten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Heheh. Haha! Utrolig at noen faktisk tok den. +1 internets to you, sir Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Åh som jeg har grått til denne sangen(missy higgins-the special two), herregud nå blir jeg emo. "I know I'm not deserving of your trust from you right now, but if by chance you'll change your mind you know I will not let you down. " Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Åh som jeg har grått til denne sangen(missy higgins-the special two), herregud nå blir jeg emo. "I know I'm not deserving of your trust from you right now, but if by chance you'll change your mind you know I will not let you down. " Har aldri helt skjønt greia med å kutte seg pga. en sang. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Har aldri helt skjønt greia med å kutte seg pga. en sang. Men noen sanger gjør deg glad, trist, sint, opphisset og slikt, eller hva? Det samme gjelder nok for de som finner glede i å skade seg selv. Noen sanger «trigger» noe som gjør at de får lyst til å skade seg, på samme måte som at dubstep får meg til å kjøre mer aggressivt, og rolig electronica hjelper meg med å sove. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg har aldri kuttet meg selv og kommer sansynligvis ikke til å gjøre det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Så flott. kutting er ikke noe gøy, blir så mye søl ut av det. 4 timer til eksamen. På tida å sove? Mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg