Bytex Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja det er sånn bilder med beskrivelsestekst..hvorfor ikke bare bruke twitpic da? Hva er greia med tumblr? Er det sånn nettverk der du adder venner ala twitteR? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 http://hedvig.tumblr.com/ ! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja det er sånn bilder med beskrivelsestekst..hvorfor ikke bare bruke twitpic da? Hva er greia med tumblr? Er det sånn nettverk der du adder venner ala twitteR? Jeg prøver å finne ut greia, learning by doing ^^ Posta quote og bilde allerede. Jeg føler meg som en av de kule kidza. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja det er sånn bilder med beskrivelsestekst..hvorfor ikke bare bruke twitpic da? Hva er greia med tumblr? Er det sånn nettverk der du adder venner ala twitteR? Omtrent, tror jeg. Ser ut for meg som om det er en blanding av en hvilken som helst blog-side og twitter. Jeg ser bare på bildene foreløpig, så jeg aner ikke om det er noe mer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 http://hedvig.tumblr.com/ ! Hvis du legger til en R på slutten blir det riktig Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ingenting som slår Piczo da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja også ser jeg mange svarer på spørsmål de har fått fra "lesere" på tumblr. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ingenting som slår Piczo da. Gikk inn på forsida. Alle teaser-bildene er av 13 år gamle jenter. Men, det er derfor ingenting slår det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Aldri tatt meg bryet med å opprette en konto på Tumblr. Er det kun utveksling av bilder, sånn som Instagram? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Bilder, blogging samt kommentaring på andre sine bilder, blogs og retumblr-ing av dette. Så, om Instagram er det; ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Gikk inn på forsida. Alle teaser-bildene er av 13 år gamle jenter. Men, det er derfor ingenting slår det? Mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nja, etter litt utforskning er det mer enn bilder, man kan også poste videoer, lydklipp, sitater og vanlige bloggtekster. Greit nok Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ingenting som slår Piczo da. Det var tider. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Sosiale nettverk rangert: facebook pinterest lastfm tumblr flickr deviantart twitter instragram youtube myspace reddit Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Du måtte få med at du var bukseløs? Vel, like greit egentlig. Selvfølgelig. Got me going, i hvert fall. Luring. Sosiale nettverk rangert: facebook pinterest lastfm tumblr flickr deviantart twitter instragram youtube myspace reddit Syns reddit bør være rett under facebook. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nå er Lars her :O RUN AND HIDE! You can run, but you cannot hide. Lars er bare en snill liten valp. Bare få tilliten hans, slik at du fint kan ta hodet hans om han begynner å skape problemer. Kan ta på hodet mitt hvertfall. Jeg sier ikke hvilket. Ehehehe Lars har Anfall til å drive med sånt snuskeri han ^^ Jo mere vi er sammen... Nja, etter litt utforskning er det mer enn bilder, man kan også poste videoer, lydklipp, sitater og vanlige bloggtekster. Greit nok Det er sunt å utforske. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Syns reddit bør være rett under facebook. Jeg kunne ærlig talt foretatt meg mange rokering uten å ende opp med en uakseptabel rekkefølge, men at Facebook er først og reddit sist er uomtvistelig. Endret 28. mai 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg kunne ærlig talt foretatt meg mange rokering uten å ende opp med en uakseptabel rekkefølge, men at Facebook er først og reddit sist er uomtvistelig. Enig. Hvorfor er Youtube så langt nede? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor er facebook så høyt oppe? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kan ta på hodet mitt hvertfall. Jeg sier ikke hvilket. Jeg vet hvilket. Din gris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg