Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hva skjer om du ikke gjenomfører en dagsøkt da? Da får jeg dårlig samvittighet. Og blir erta av forumfolka på Skype Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Da får jeg dårlig samvittighet. Og blir erta av forumfolka på Skype Sukk. Jeg tenkte i helt andre baner. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Sukk. Jeg tenkte i helt andre baner. Av og til er det artig å ta en ikke-dirty vri på ting, bare for å føle hvordan det kjennes ut. Det var ikke så artig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg skulle ønske jeg var like flink til å være dirty IRL som på et anonymt forum. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det blir mye lettere med en gang man har den innstillinga at 80% av det man sier alltid er bullshit uansett. Da kan ingen bruke det mot deg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ok. Jeg er enig. Det er dritenkelt IRL. Det blir bare vanskelig om dama er singel. Føkk nervøsitet og sosialpsykologiske sperrer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg oppdaget nettopp tumblr. Går jo twitter og fb en høy gang! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor skal du alltid såre meg? Beklager, jeg skal være snill heretter. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Da legger jeg meg. Eksamen imorra! Wish me luck og god natt<3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg oppdaget nettopp tumblr. Går jo twitter og fb en høy gang! Jeg har tenkt over å lage brukerkonto, men har ikke aning om hva jeg skal poste der :S Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Beklager, jeg skal være snill heretter. Tvilsomt. Har du kommet deg opp av senga forresten? Eller tenkte du at det var like greit å bli der til du skal legge deg igjen? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Tvilsomt. Har du kommet deg opp av senga forresten? Eller tenkte du at det var like greit å bli der til du skal legge deg igjen? Var ute i ca en time for å kjøpe kjeks med en venn, så hentet vi en annen venn så dro vi hjem til meg å så paradise hotel. Nå ligger jeg alene i senga, uten bukse. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg oppdaget nettopp tumblr. Går jo twitter og fb en høy gang! Jeg har tenkt over å lage brukerkonto, men har ikke aning om hva jeg skal poste der :S Det virker som om veldig mange egentlig bare reposter bilder de liker. Det fører til en stor mengde bra kontoer med folk som retumblr bilder jeg liker, siden de virker å tenke mye likt som meg. Gøy! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Greit nok. Jeg lagde meg bruker bare for å prøve jeg. Så må jeg komme opp med en dum tittel og alt. Jeg kan da ikke tenke ut noe kult klokka ett om natta. Litt frista til å bare putte "Hedvig". Kanskje jeg skal bruke den til å poste bilder av ugler. Det er jo ganske random. Endret 28. mai 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Var ute i ca en time for å kjøpe kjeks med en venn, så hentet vi en annen venn så dro vi hjem til meg å så paradise hotel. Nå ligger jeg alene i senga, uten bukse. Du måtte få med at du var bukseløs? Vel, like greit egentlig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Got me going, i hvert fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg oppdaget nettopp tumblr. Går jo twitter og fb en høy gang! Jeg har tenkt over å lage brukerkonto, men har ikke aning om hva jeg skal poste der :S Det virker som om veldig mange egentlig bare reposter bilder de liker. Det fører til en stor mengde bra kontoer med folk som retumblr bilder jeg liker, siden de virker å tenke mye likt som meg. Gøy! Eneste jeg har sett av tumblr er via andres twitter-posts, der de linker til sine egne bilder. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Var ute i ca en time for å kjøpe kjeks med en venn, så hentet vi en annen venn så dro vi hjem til meg å så paradise hotel. Nå ligger jeg alene i senga, uten bukse. Pics or it didnt happen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Eneste jeg har sett av tumblr er via andres twitter-posts, der de linker til sine egne bilder. Jeg får vel bare poste bilder av ting jeg synes er pent da ^^ Sitat vil de ha og ja. Post ditt og datt, de er så kravstore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg