Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Alle skal med. Det lærte jeg på the Stoner-school! Du burde ta et par kurs på Kammi-skolen. Der skal kun de aller beste få oppmerksomhet og få bidra, og alle former for kvotering er strengt forbudt. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Siden hun tilsynelatende er kvinne og fortsatt bor i Nord-Norge kan vi vel gå ut i fra at hun er 3. gym eller lavere. Jeg tipper på 15! Jeg passer også inn i den kategorien, mister! Så, du er 3. gym eller yngre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Interessant at du vil jeg skal poste bilder men unnlater å svare på liveshowtilbud. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Interessant at du vil jeg skal poste bilder men unnlater å svare på liveshowtilbud. Det er fordi jeg er så generøs, og ikke vil frata alle andre her gleden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Du kunne tatt dine egne bilder. Men nå gidder jeg ikke lengre. Lite kjekt å bli avvist! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nå er Lars her :O RUN AND HIDE! Lars er bare en snill liten valp. Bare få tilliten hans, slik at du fint kan ta hodet hans om han begynner å skape problemer. Er jo kun for at jeg vil væe med selv , hallooo. Sikker på at alle vil de de hårete mandige leggene mine. Ja, vi trenger jo litt maskulinitet også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nei, i morra er det jobb volkens! Døgeniktene her inne må også legge seg en gang. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Du kunne tatt dine egne bilder. Men nå gidder jeg ikke lengre. Lite kjekt å bli avvist! Lars er bare en snill liten valp. Bare få tilliten hans, slik at du fint kan ta hodet hans om han begynner å skape problemer. :mellow: Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ferie! Nå er Lars her :O RUN AND HIDE! Lars er bare en snill liten valp. Bare få tilliten hans, slik at du fint kan ta hodet hans om han begynner å skape problemer. Tipper han vil synes det er helt ok om Hedvig "tar hodet hans". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Tipper han vil synes det er helt ok om Hedvig "tar hodet hans". Ehehehe Lars har Anfall til å drive med sånt snuskeri han ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg ser GoT. Og er godtesyk. Hjelp :< Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Uansett hva jeg sier så blir det tolket seksuelt. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Uansett hva jeg sier så blir det tolket seksuelt. perv.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Uansett hva jeg sier så blir det tolket seksuelt. Du får ta deg en prat med Freud. Han hadde sikkert digget deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg ser GoT. Og er godtesyk. Hjelp :< Jeg skal holde meg helt unna godteri, bortsett fra bittelitt på lørdag har jeg bestemt. Det skal bli hardt Også fant jeg ut at formen min er for dårlig, så nå blir det minst 30 min med fokusert trening hver dag. Det verste er at jeg har sagt det til folk som kommer til å sjekke det opp. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg skal holde meg helt unna godteri, bortsett fra bittelitt på lørdag har jeg bestemt. Det skal bli hardt Freud hadde likt deg og! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Uansett hva jeg sier så blir det tolket seksuelt. Så kjedelig å leve uten å tolke ting seksuelt da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det verste er at jeg har sagt det til folk som kommer til å sjekke det opp. Hva skjer om du ikke gjenomfører en dagsøkt da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Freud hadde likt deg og! Freud mente mange psykiske problemer hos kvinner kunne fikses med litt puling. Jeg tror jeg hadde likt ham og Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 perv.... Hvorfor skal du alltid såre meg? Du får ta deg en prat med Freud. Han hadde sikkert digget deg. Alle digger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg