Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater et par av kameratene mine av og til, skulle ta litt bilder, ble til at vi bare gikk og loket og jeg fikk ikke tatt ett eneste brukbart bilde før det begynte å regne og vi gikk hjem, og hele tiden så snakket de nørd. Type nesten bare engelsk med litt "spilluttrykk" innblandet. Drep meg nå.

 

Mulig jeg ikke er ikke happyhumør, men det var ganske ille, de sluttet jo aldri heller, gikk konstant i 30 min uten en pustepause.

Lenke til kommentar

Type nesten bare engelsk med litt "spilluttrykk" innblandet. Drep meg nå.

Skjønner den, ser ofte folk som skriver til hverandre på eneglsk på facebook. Lurer på hvorfor de gjør det..

I virkeligheten, muntlig, må det være rimelig irriterende :hm:

 

Jeg elsker den filmen! Det er ikke mange filmer jeg har ledd så godt av som denne.

jeg og! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg hater et par av kameratene mine av og til, skulle ta litt bilder, ble til at vi bare gikk og loket og jeg fikk ikke tatt ett eneste brukbart bilde før det begynte å regne og vi gikk hjem, og hele tiden så snakket de nørd. Type nesten bare engelsk med litt "spilluttrykk" innblandet. Drep meg nå.

 

Mulig jeg ikke er ikke happyhumør, men det var ganske ille, de sluttet jo aldri heller, gikk konstant i 30 min uten en pustepause.

 

Stakkers deg som har nerdevenner!

Lenke til kommentar

Skjønner den, ser ofte folk som skriver til hverandre på eneglsk på facebook. Lurer på hvorfor de gjør det..

I virkeligheten, muntlig, må det være rimelig irriterende

 

Kanskje de inkluderer kontakter på FB som ikke kan norsk i samtalen.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...