Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Anyways, praksis i 3 dager fra i morgen. Gruer meg litt må eg si :S Men blir vel bra, tror dere ikke? Jooooda. Går nok kjempebra!! Praksis i hva da? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 http://open.spotify.com/track/0zPiQq32QDG4RpnlVIclV9 hei. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Går nok kjempebra!! Praksis i hva da? Et sted jeg skal jobbe fra sommeren. IT-relatert. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg har nå ligget i sengen i 24 timer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg har nå ligget i sengen i 24 timer. Hvordan føles det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Vondt i ryggen og armene og nakken, vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg elsker den filmen! Det er ikke mange filmer jeg har ledd så godt av som denne. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg hater et par av kameratene mine av og til, skulle ta litt bilder, ble til at vi bare gikk og loket og jeg fikk ikke tatt ett eneste brukbart bilde før det begynte å regne og vi gikk hjem, og hele tiden så snakket de nørd. Type nesten bare engelsk med litt "spilluttrykk" innblandet. Drep meg nå. Mulig jeg ikke er ikke happyhumør, men det var ganske ille, de sluttet jo aldri heller, gikk konstant i 30 min uten en pustepause. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 "Skulle ta bilder" høres ikke ut som en morsom aktivitet for spillnerder, så du valgte vel feil kamerater til den turen ,da? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Joa, men han ene fikk seg akkurat et brukbart kamera, og jeg kjøpte meg et kamera for litt siden. I tillegg skal han gå på folkehøgskole for foto til høsten, så han bør like å ta bilder. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Type nesten bare engelsk med litt "spilluttrykk" innblandet. Drep meg nå. Skjønner den, ser ofte folk som skriver til hverandre på eneglsk på facebook. Lurer på hvorfor de gjør det.. I virkeligheten, muntlig, må det være rimelig irriterende Jeg elsker den filmen! Det er ikke mange filmer jeg har ledd så godt av som denne. jeg og! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ny ting å irritere meg over.... itunes er ordentlig drittprogram, jeg skjønner ikke hvordan apple kan lage en del bra ting, liker ipods (selv om de ikke kan spille flac riktignok), men itunes er helt sykt dårlig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er så kjipt når TV-serier har pause... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er så mye kjipt på TV.. Jeg sitter og ser på 4-stjerners middag, men jeg vet ikke hvem noen av kjendisene er. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Brann - Tromsø på TV2. Ikke noen god kamp, men det er god underholdning i å se på snøen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er fordi det er B og C-kjendiser som er med der. Barne-TV verter på morgenshow på TV2 og slikt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg hater et par av kameratene mine av og til, skulle ta litt bilder, ble til at vi bare gikk og loket og jeg fikk ikke tatt ett eneste brukbart bilde før det begynte å regne og vi gikk hjem, og hele tiden så snakket de nørd. Type nesten bare engelsk med litt "spilluttrykk" innblandet. Drep meg nå. Mulig jeg ikke er ikke happyhumør, men det var ganske ille, de sluttet jo aldri heller, gikk konstant i 30 min uten en pustepause. Stakkers deg som har nerdevenner! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Skjønner den, ser ofte folk som skriver til hverandre på eneglsk på facebook. Lurer på hvorfor de gjør det.. I virkeligheten, muntlig, må det være rimelig irriterende Kanskje de inkluderer kontakter på FB som ikke kan norsk i samtalen. Endret 28. mai 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg