Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Bra du ikke har sett mye på Nightmare on Elm Street.

Den har jeg ennå ikke turt å se, i frykt for aldri å få sove mer :blush:

 

Den er elendig. Du blir ikke det aller minste skremt så mye som én eneste gang. Har den på DVD, du kan få arve den når jeg dør (12.8.12).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snart helg...ikke sant? :|

 

Jeg har hatt helg de siste ukene jeg :p Ingen forelesninger mer, bare studiedager.. Og jeg har null selvdisiplin! Flott kombinasjon :D

Snart helg...ikke sant? :|

 

Jeg har hatt helg de siste ukene jeg :p Ingen forelesninger mer, bare studiedager.. Og jeg har null selvdisiplin! Flott kombinasjon :D

 

Heldig, du! :D Bare det ikke blir for hektisk de siste dagene før deadline?

Lenke til kommentar

Den er elendig. Du blir ikke det aller minste skremt så mye som én eneste gang. Har den på DVD, du kan få arve den når jeg dør (12.8.12).

 

Men jeg er lettskremt :p Når det gjelder enkelte ting.

Ikke monstre og tortur og sånt da, det er jo bare artig. Men overnaturlige ting er skumle :(

 

Heldig, du! :D Bare det ikke blir for hektisk de siste dagene før deadline?

 

2/3 overstått (en A, yey :D) og akkurat en uke til å levere siste på 3500 ord, det skal gå greit :) Kjedelig, men greit nok.

Lenke til kommentar

Advarsel: Ikke trykk hvis du har et fint liv.

 

Hvorfor 12. august?

Slik at jeg slipper å oppleve å fylle 16. Ved å sette den datoen har jeg dessuten to måneder til å venne meg til tanken på å faktisk dø, hvilket er den vanskeligste delen av hele operasjonen.

 

Og hvis jeg gjør det på bursdagen min er det kanskje - bare kanskje - noen som legger merke til det.

 

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke selvmord skal være så tabu som det er i mange kulturer. Jeg liker tanken på at selvmord kan være en respektabel måte å kaste inn håndkleet på dersom man heller vil dø med stoltheten i behold enn å ydmyke seg for å overleve. For meg står det mer respekt av det enn å tigge etter veldedighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...