Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. Denne grønne sauen forlater dere nå. Hun skal lese Hobbiten (mens hun håper Lillebror ikke merket at den forsvant) og røyke til hun sovner. :wee:

Så må alle dere små tøsunger sove godt og ha søte drømmer om enhjørninger, pegasuser og havfruer og den slags. :)

Lenke til kommentar

Er for at alle legger seg så tidlig da? =\

PINGLER!!

neida,dere er flinke..

Jeg skal på nattevakt i morgen og kommer til å bli sittende våken langt ut på natta..

God kveld forumhorer, hva skjer i gården?
Alle stikker å legger seg :X
Lenke til kommentar
Pokker, jeg kom meg aldri til å skrive naturfagsrapporten i dag. Den skal leveres i morra og det skal gis karakter på den.
Skru av pc'en og sett deg ned å arbeide kanskje? :shrug:

Takk for tipset. Nå vet jeg hvilken bok jeg må holde meg unna.

Ingen pseudo-vitenskaplig bladblekke skal få ta fra meg kosen med røyken. :love:

Jeg ga boka til bestemor og hun røyker forsatt :\
Lenke til kommentar
Pokker, jeg kom meg aldri til å skrive naturfagsrapporten i dag. Den skal leveres i morra og det skal gis karakter på den.
Skru av PC-en og sett deg ned å arbeide kanskje? :shrug:

Jeg skal uansett legge meg snart, så jeg orker ikke begynne med naturfag nå. Det var liksom meningen at jeg skulle gjøre det på dagen i dag. men hyllebygging til TG med innlagte vannpipe-pauser tok for lang tid :p

Lenke til kommentar
Å fy faen det var så deilig å gå ut å røyke i stad, stod ute i den friske brisen. :love:
Hei iren min! *piske litt* Røyk eier. :wee:
Sluttet å røyke for 2 uker siden jeg :new_woot:

Leste endelig ikkerøyker... :thumbup:

Er bare de som røyker fordi de er lettpåvirkelige som er lettpåvirkelige nok til å slutte på grunn av den boken. Makan til smørje.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...