Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kva er greia med Nie og farger? Veit ikkje.. fikk sånn plutseleg lyst til å fargeleggje Nie. Ordbok på firefox: "fikk" ble feil, så kom det opp forslag: "pikk". ^^ Eg skjønar. ^^ «Fekk» Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 FAEN! klokka er 11 jo skulle vært i seng for lenge siden Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Eg må skrive eit foredrag om Bob Marley til i morgon og ha det. ;D Kven andre skal sitje oppe til tre? ;P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vel. Denne grønne sauen forlater dere nå. Hun skal lese Hobbiten (mens hun håper Lillebror ikke merket at den forsvant) og røyke til hun sovner. Så må alle dere små tøsunger sove godt og ha søte drømmer om enhjørninger, pegasuser og havfruer og den slags. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 God kveld forumhorer, hva skjer i gården? Å fy faen det var så deilig å gå ut å røyke i stad, stod ute i den friske brisen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er for at alle legger seg så tidlig da? =\ PINGLER!! neida,dere er flinke.. Jeg skal på nattevakt i morgen og kommer til å bli sittende våken langt ut på natta.. God kveld forumhorer, hva skjer i gården?Alle stikker å legger seg :X Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sluttet å røyke for 2 uker siden jeg Leste endelig ikkerøyker... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Pokker, jeg kom meg aldri til å skrive naturfagsrapporten i dag. Den skal leveres i morra og det skal gis karakter på den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sluttet å røyke for 2 uker siden jeg Leste endelig ikkerøyker... Takk for tipset. Nå vet jeg hvilken bok jeg må holde meg unna. Ingen pseudo-vitenskaplig bladblekke skal få ta fra meg kosen med røyken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Pokker, jeg kom meg aldri til å skrive naturfagsrapporten i dag. Den skal leveres i morra og det skal gis karakter på den.Skru av pc'en og sett deg ned å arbeide kanskje? Takk for tipset. Nå vet jeg hvilken bok jeg må holde meg unna. Ingen pseudo-vitenskaplig bladblekke skal få ta fra meg kosen med røyken. Jeg ga boka til bestemor og hun røyker forsatt :\ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hey-hey kids ! Endelig har jeg litt fritid for meg selv. (Spanjolen spover) så nå har jeg endelig tid til å loke her litt ! Hva skjer ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Pokker, jeg kom meg aldri til å skrive naturfagsrapporten i dag. Den skal leveres i morra og det skal gis karakter på den.Skru av PC-en og sett deg ned å arbeide kanskje? Jeg skal uansett legge meg snart, så jeg orker ikke begynne med naturfag nå. Det var liksom meningen at jeg skulle gjøre det på dagen i dag. men hyllebygging til TG med innlagte vannpipe-pauser tok for lang tid Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Å fy faen det var så deilig å gå ut å røyke i stad, stod ute i den friske brisen. Hei iren min! *piske litt* Røyk eier. Sluttet å røyke for 2 uker siden jeg Leste endelig ikkerøyker... Er bare de som røyker fordi de er lettpåvirkelige som er lettpåvirkelige nok til å slutte på grunn av den boken. Makan til smørje. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei iren min! *piske litt* Røyk eier. Hello, Mistress. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Alle; Sjekk ut ny tråd, "Perfekt kropp eller?" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei iren min! *piske litt* Røyk eier. Hello, Mistress. Rawr. Kall meg det i virkeligheten, og du skal få røyk og kos gratis. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Røyk eier. Mhm. Klart det ser tøft ut, men jeg vet ikke helt om det er verdt det i lengden, du. Ungdom og røyk, hva faen er det for noe tull? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Røyk eier. Mhm. Klart det ser tøft ut, men jeg vet ikke helt om det er verdt det i lengden, du. Ungdom og røyk, hva faen er det for noe tull? Snus er jo faktisk hakket mer nasty. Men nå må jeg køye. NITE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg