Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen skal vi med fiber? 0o Fiber renser tarmen og gjør baisen hard og fin Jeg eter massevis med havregryn hver dag. Det er sikkert derfor jeg driter og promper så mye. Jævlig interessant å snakke om sin egen avføring Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff..jeg føler meg så skitten. Sender nakenbilder på msn =( =(. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=508178 Heftigt! Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aldri vært på et forummøte før, hva skjer der a? Bare geektalk og øl ell? Du får ikke øl. Åffer d? Ö Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff..jeg føler meg så skitten. Sender nakenbilder på msn =( =(. Du innser hvor du akkurat sa det der? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff..jeg føler meg så skitten. Sender nakenbilder på msn =( =(. Du gjør bare folk glade Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff..jeg føler meg så skitten. Sender nakenbilder på msn =( =(. facepalm.jpg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff..jeg føler meg så skitten. Sender nakenbilder på msn =( =(. du er ikke særlig skitten. Bare snakk om føtter da. Dessuten kan skitten ha en positiv betydning også... ---------- side 256! mitt nerdehjerte gjør et ekstra hopp! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff..jeg føler meg så skitten. Sender nakenbilder på msn =( =(. Du innser hvor du akkurat sa det der? Det var av føttene mine^^. Til Aalton og L4r5. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aldri vært på et forummøte før, hva skjer der a? Bare geektalk og øl ell? Du får ikke øl. Åffer d? Ö Nei, jeg vet ikke jeg? Alderen din? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Epletyv: Hvordan går det med dusken? Fant du ut noe på linkene? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får ikke øl.Ifølge bursdagen din, ikke du heller. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Åffer d? Ö Du er for liten, småen. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kitty jeg skammer meg :< Først forumhore, nå msnhore, hva er neste? "/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var av føttene mine^^. Til Aalton og L4r5. Ikke skuff de små fjortisnerdene, da!! Eller. Pusur har sikkert lagt seg uansett. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var av føttene mine^^. Til Aalton og L4r5. Et syn jeg aldri vil glemme Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff..jeg føler meg så skitten. Sender nakenbilder på msn =( =(. du er ikke særlig skitten. Bare snakk om føtter da. Dessuten kan skitten ha en positiv betydning også... ---------- side 256! mitt nerdehjerte gjør et ekstra hopp! Hihi, jeg skal spamme som faen for å få det første innlegget på side 1337, når vi kommer så langt Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Pfft, hvem sa at jeg har satt bursdagsdatoen min riktig? 0o (Dumma meg ut "/ facepalm.gif indeed) Og uansett, det er null stress, vedder på at dere blir ganske fulle før jeg i det hele tatt blir full (: Endret 9. januar 2008 av Vietse Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff..jeg føler meg så skitten. Sender nakenbilder på msn =( =(. facepalm.jpg . Okay, her er planen. Vi løper nakene på stortinget, tar bilder av føttene våre og ..og..et eller annet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du får ikke øl.Ifølge bursdagen din, ikke du heller. Nå drikker ikke jeg på forumtreff heller. I hvert fall ikke på resturant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg