Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja. Formen ble ikke helt som den skulle, Tror jeg feilberegnet litt lengde i forhold til mengde deig + lot det heve for lenge slik at det fløt litt utover.

ekke så farlig det, så lenge det smaker kanon :D

lager ofte brød sjæl :wee: ser bra ut :)

Lenke til kommentar

Hvilken?

Den var satt sammen av elementer fra mange forskjellige, og handla om meg og livet mitt :p

Jeg våkna av at jeg lå i senga og sang I See The Light.. Kanskje et tegn på at jeg ser for mye Disney.

Lenke til kommentar

Kanskje et tegn på at jeg ser for mye Disney.

Bra du ikke har sett mye på Nightmare on Elm Street.

Hadde mitt livs verste mareritt. Drømte at jeg gikk ut av grunnskolen med 2,3 i snitt.

Våknet, og ble påmint at nettopp det er realiteten. Jeg går ut av grunnskolen med mindre enn 3 i snitt.

Du kan alltids ta det opp igjen på voksenopplæringa om noen år. Ei jeg kjenner gjorde det og fikk bare 6-ere i stedet.
Lenke til kommentar

Hadde mitt livs verste mareritt. Drømte at jeg gikk ut av grunnskolen med 2,3 i snitt.

Våknet, og ble påmint at nettopp det er realiteten. Jeg går ut av grunnskolen med mindre enn 3 i snitt.

ser den vida, drømte at jeg strøk på muntlig jeg (i fjord), gikk ut med en strøken 2 der :p

Lenke til kommentar

Du kan alltids ta det opp igjen på voksenopplæringa om noen år. Ei jeg kjenner gjorde det og fikk bare 6-ere i stedet.

Voksenopplæringa vi har her i Bodø er en somalisk koloni der alle står i trappene og røyker hasj blant ungdomsskoleelevene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...