Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

FYFAEN. Det irriterer meg at folk tror jeg er en pedofil gammel gris på nett. Jenter bruker også internett, noe enkelte åpenbart ikke vet.

Jeg spiste sushi i går, det teller ikkesant?

Du får prøve å overbevise dem. Eller bare spill med og innrøm at du er en pedofil mann som er ute etter å få napp på småjenter på internett, som etter deres logikk ikke egentlig eksisterer, så da går de egentlig bare i en loop.

Sushi teller. Dere får gjøre hva dere vil med fisken deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Hva faen skal jeg si nå, liksom?

Godt svar.

På tide å sove nå Ida, eller så blir det ikke noe søvn på meg heller.

Javelja. Hva gjør man når man ikke får sove og er sulten? Kjører til nærmeste døgåpne bensinstasjon.. Helt alene på veien, så skal innrømme det gikk litt radig for seg. :p

Hvorfor er dere våkne?

Fordi jeg er en idiot. Hva med deg?

Lenke til kommentar

Fordi jeg er en idiot. Hva med deg?

Haha :p Joa, er vel det samme. Har snudd døgnet mer og mer den siste uka, og nå tror jeg det ender opp med døgning. Det er ikk så lurt, med tanke på at jeg har en eksamen på onsdag som jeg hadde planlagt å lese på i morra.

Lenke til kommentar

Evt reddit. Jeg tenkte jeg skulle gi søvn et nytt forsøk ganske snart, er du trett?

Feil.

Jeg vet ikke egentlig. Det finner jeg fort ut om jeg prøver å lukke øynene. Også er det så trist at det begynner å bli lyst. Jeg vil sove i mørket. Du vet, når sola er borte og slikt, om du har glemt det.

Haha :p Joa, er vel det samme. Har snudd døgnet mer og mer den siste uka, og nå tror jeg det ender opp med døgning. Det er ikk så lurt, med tanke på at jeg har en eksamen på onsdag som jeg hadde planlagt å lese på i morra.

Har selv en eksamen på tirsdag. Er redd det blir lite søvn på meg til da.

Lenke til kommentar

Feil.

Jeg vet ikke egentlig. Det finner jeg fort ut om jeg prøver å lukke øynene. Også er det så trist at det begynner å bli lyst. Jeg vil sove i mørket. Du vet, når sola er borte og slikt, om du har glemt det.

Herregud da, det er jo mørkt når du lukker øynene?

Lenke til kommentar

Du har et poeng. Likevel vet hodet mitt at det er lyst ute. Da vil ikke hodet mitt sove. Da blir det til at jeg ligger der og tenker på alt mulig rart.

Vet hva du mener, heldigvis er det mørkt på rommet mitt.

Hovedmål på tirsdag, og FY2 på onsdag.. Fikk 3 på heldagsprøve i fysikk, og har ikke startet øvingen til eksamen...

Jeg kom opp i Kjemi II, fikk 2 på heldagsprøven å nå er det streik, så eksamen blir ikke rettet. Shitty vitnemål here we go!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...