Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det mer interessante jeg har lest her inne i det siste.

Finnes ikke noe verre enn brent pizza. Det ødelegger hele måltidet.

Her snakker vi sette på pizzaen, legge seg på sofaen og sovne. Ikke kunne jeg lage nudler heller, induksjonstoppen er ødelagt å på reparasjon, og jeg gidder ikke løpe til naboen å koke nudler midt på natta. Så jeg måtte ta en brødskive med tapenade og serrano.

Lenke til kommentar

Her snakker vi sette på pizzaen, legge seg på sofaen og sovne. Ikke kunne jeg lage nudler heller, induksjonstoppen er ødelagt å på reparasjon, og jeg gidder ikke løpe til naboen å koke nudler midt på natta. Så jeg måtte ta en brødskive med tapenade og serrano.

Tapenade og serrano? Er dette noe jeg burde vite hva er?

Lenke til kommentar

Tapenade er noe rødbrunlilla guffe laget av oliven, orgasmisk. Serrano er en italiensk spekeskinke, også orgasmisk.

Og dette får man tak i oppi Tromsø? Snedig.

Forresten, jeg tror ikke naboen hadde sagt nei til at du kom på døra i undertøy for å koke litt nudler.

 

Hvorfor?

Fordi da har du brukt natta på å gjøre ting du ikke burde gjøre.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Vi er ikke så enkle her oppe som det dere søringer vil ha det til. :)

Akkurat nå er det langt fra så glamorøst som å gå i undertøy, det er for kaldt. Har sokker og t-skjorte på!

Joda, dere spiser selvfisket fisk 6 dager i uka. Siste dagen spiser dere italiensk guffe.

Jeg tror likevel du kommer langt så lenge du har langt lyst hår og dådyrøyne.

Lenke til kommentar

FYFAEN. Det irriterer meg at folk tror jeg er en pedofil gammel gris på nett. Jenter bruker også internett, noe enkelte åpenbart ikke vet.

Joda, dere spiser selvfisket fisk 6 dager i uka. Siste dagen spiser dere italiensk guffe.

Jeg tror likevel du kommer langt så lenge du har langt lyst hår og dådyrøyne.

Jeg spiste sushi i går, det teller ikkesant?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...