Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Fucked up døgnrytme. Sover litt nå og litt da. Hva er din unnskyldning? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Vært ute å grillet/drukket med noen venner, samt badet i bassenget til han som bodde der. Var kaldt da jeg kom opp Jeg tvitret jo bilde, joo! Endret 28. mai 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det var kjipt. Bruker ikke twitter på PC'n. Tvitrer bare det jeg syns er for awkward til å poste på facebook. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Det var kjipt. Bruker ikke twitter på PC'n. Tvitrer bare det jeg syns er for awkward til å poste på facebook. Og det som er for awkward for Twitter poster du her inne? Endret 28. mai 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det var kjipt. Bruker ikke twitter på PC'n. Tvitrer bare det jeg syns er for awkward til å poste på facebook. Og det som er for awkward for Twitter poster du her inne? Jeg lagde en pizza i stad, den ble brent. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg lagde en pizza i stad, den ble brent. Noe av det mer interessante jeg har lest her inne i det siste. Finnes ikke noe verre enn brent pizza. Det ødelegger hele måltidet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Nå er det kvelden... Skal drømme om deg, idzl. Og Kammizez. God natt Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noe av det mer interessante jeg har lest her inne i det siste. Finnes ikke noe verre enn brent pizza. Det ødelegger hele måltidet. Her snakker vi sette på pizzaen, legge seg på sofaen og sovne. Ikke kunne jeg lage nudler heller, induksjonstoppen er ødelagt å på reparasjon, og jeg gidder ikke løpe til naboen å koke nudler midt på natta. Så jeg måtte ta en brødskive med tapenade og serrano. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 God natt Vetle. Det er sjelden et godt tegn når sola begynner å skinne i det du legger deg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Her snakker vi sette på pizzaen, legge seg på sofaen og sovne. Ikke kunne jeg lage nudler heller, induksjonstoppen er ødelagt å på reparasjon, og jeg gidder ikke løpe til naboen å koke nudler midt på natta. Så jeg måtte ta en brødskive med tapenade og serrano. Tapenade og serrano? Er dette noe jeg burde vite hva er? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Tapenade og serrano? Er dette noe jeg burde vite hva er? Tapenade er noe rødbrunlilla guffe laget av oliven, orgasmisk. Serrano er en italiensk spekeskinke, også orgasmisk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er sjelden et godt tegn når sola begynner å skinne i det du legger deg. Hvorfor? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Tapenade er noe rødbrunlilla guffe laget av oliven, orgasmisk. Serrano er en italiensk spekeskinke, også orgasmisk. Og dette får man tak i oppi Tromsø? Snedig. Forresten, jeg tror ikke naboen hadde sagt nei til at du kom på døra i undertøy for å koke litt nudler. Hvorfor? Fordi da har du brukt natta på å gjøre ting du ikke burde gjøre. Endret 28. mai 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor? Fordi da har du brukt natta på å gjøre ting du ikke burde gjøre. Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Ikke nødvendigvis. Riktig, det er derfor jeg brukte ordet sjelden. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Vi er ikke så enkle her oppe som det dere søringer vil ha det til. Akkurat nå er det langt fra så glamorøst som å gå i undertøy, det er for kaldt. Har sokker og t-skjorte på! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Vi er ikke så enkle her oppe som det dere søringer vil ha det til. Akkurat nå er det langt fra så glamorøst som å gå i undertøy, det er for kaldt. Har sokker og t-skjorte på! Joda, dere spiser selvfisket fisk 6 dager i uka. Siste dagen spiser dere italiensk guffe. Jeg tror likevel du kommer langt så lenge du har langt lyst hår og dådyrøyne. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hmm, sove 5 timer, eller bare holde meg våken? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 FYFAEN. Det irriterer meg at folk tror jeg er en pedofil gammel gris på nett. Jenter bruker også internett, noe enkelte åpenbart ikke vet. Joda, dere spiser selvfisket fisk 6 dager i uka. Siste dagen spiser dere italiensk guffe. Jeg tror likevel du kommer langt så lenge du har langt lyst hår og dådyrøyne. Jeg spiste sushi i går, det teller ikkesant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg