L4r5 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg vil fortsette å bo i 250 kvadrats enebolig. Vil du fortsette å betale for en 250 kvadrats enebolig? Finnes nok av eldre menn som vil betale godt for å bo med en femten år gammel jente. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 250-kvadrats enebolig er fint det så lenge man ikke selv må vaske og vedlikeholde vidunderet, for ikke å snakke om hagen og garasjen. Bor selv i en 42-kvadrats leilighet tilhørende en enebolig med 1 måls tomt og ser det litt fra begge sider. Jeg vasker mitt lille område noen ganger i måneden og synes det er en utrolig lite givende jobb; jeg kan ikke engang forestille meg hvor kjedelig det hadde vært å vaske hele sulamitten, for ikke å snakke om 250 kvadrat. Det er heldigvis ikke jeg som steller i hagen heller, for å klippe gress, hekker og planter er flere timers jobb, og spesielt i varme sommeruker vokser gresset opp igjen på få dager. Når jeg kjøper leilighet, som blir snart, kommer jeg ikke engang til å se på eneboliger. Orker ikke tanken på å komme hjem fra jobb og ha lyst til å komme i gang med et nytt spill eller lese en bok, og så måtte bruke mesteparten av tiden på hus og hage. Enebolig er et evigvarende prosjekt og det er som å ha en ekstra jobb. Enten må man ha vedlikeholdsarbeidet som hobby eller så må man være rik nok til å sette bort alle de kjedelige jobbene. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Finnes nok av eldre menn som vil betale godt for å bo med en femten år gammel jente. Godt poeng. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 du skal være glad for at du har det kaldt på rommet. jeg smelter i varmen. Skulle gitt mye for å ha to sifre på gradestokken og sol akkurat nå. Er lei av vinter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 +24 og sol her. Men kommer du hit skal du være naken. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 +24 og sol her. Men kommer du hit skal du være naken. Det går jeg ikke med på. Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 http://9gag.com/gag/4287423 stemmer farlig bra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Orker ikke tanken på å komme hjem fra jobb og ha lyst til å komme i gang med et nytt spill eller lese en bok, og så måtte bruke mesteparten av tiden på hus og hage. Enebolig er et evigvarende prosjekt og det er som å ha en ekstra jobb. Enten må man ha vedlikeholdsarbeidet som hobby eller så må man være rik nok til å sette bort alle de kjedelige jobbene. Det er jo litt digg, da. Satt poteter i går, jeg Og i kveld skal jeg løpe naken rundt ute, bare fordi jeg kan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 +24 og sol her. Men kommer du hit skal du være naken. Det går jeg ikke med på. Ingen sol på deg da. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Sol til halv ni. Varmt hele døgnet! Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 http://www.vgtv.no/#!id=53408 makan til tafatt fyr skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det er jo litt digg, da. Satt poteter i går, jeg Og i kveld skal jeg løpe naken rundt ute, bare fordi jeg kan. Vi har faktisk en liten lapp med poteter her og, men jeg tror det er mest fordi farfaren min er gjerrig. Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Det er jo litt digg, da. Satt poteter i går, jeg vi har ikke poteter, men salat, løk, gullerot asparges, gressløk og ikke minst rundt 100 nye jordbærplanter i år vi Lenke til kommentar
ProjectA Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Bare jeg som blir svett når man våkner om morgen? :S Utrolig varmt disse dagene. Koker både inne og ute Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 http://www.vgtv.no/#!id=53408 makan til tafatt fyr skal du lete lenge etter Du er klar over at dette er et humorprogram, ikkesant? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg skal spise løvbiff, pommes frites og bernaise! Gourmet-chef i dag. Gordon Ramsay, sleng deg i veggen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Det her må vel være godkjent resultat? Første gangen jeg braker brød. Ender opp med beste brødet jeg har smakt noensinne. Endret 27. mai 2012 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ja. Formen ble ikke helt som den skulle, Tror jeg feilberegnet litt lengde i forhold til mengde deig + lot det heve for lenge slik at det fløt litt utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg