Datasmurf Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ah, da har vi kverka ei flaske Courvoisier, og da er det på med Braastad. Dette blir en fin kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Psykologisk behandling gjør meg bare sykere. Nei. Det kommer veldig an på personen og psykologen. Den første psykologen jeg gikk til, forverret alt, så det gikk 5 år før jeg prøvde meg på nytt, men da fikk jeg heldigvis en mye bedre psykolog og da jeg hadde min siste time i september i fjor, følte jeg at alt gikk mye bedre. Nå har jeg til og med vært positiv her inne, så jeg vil si det har hjulpet. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg er helt satt ut etter Russlands opptreden på MGP. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jo, det går ut over skattepengene våre som brukes på amulanseutrykning og lignende. Tja, det er nå engang bestemt av et demokratisk flertall at det skal være slik, så man kan uansett ikke nekte folk hjelp de har lovfestet rettighet til. Vil man ha det annerledes må man bare bruke stemmeseddelen og håpe at flertallet er enige, men er de ikke det er det ikke stort annet å gjøre enn å bite det i seg. Surdeig? Det er så digg. Du bruker lang tid, men det er faen meg verdt det også! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg er helt satt ut etter Russlands opptreden på MGP. Jeg er helt satt ut av at folk faktisk ser på MGP. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg er helt satt ut etter Russlands opptreden på MGP. Lurer på om man kan dele de i to, og putte dem inn i hverandre? 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg er helt satt ut etter Russlands opptreden på MGP. Jeg er helt satt ut av at folk faktisk ser på MGP. Jeg er på sykehuset, ikke stort mer å finne på her. Lurer på om man kan dele de i to, og putte dem inn i hverandre? På den måten sparer de penger på flybilletter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ok, fete ting å gjøre i Berlin. Go. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ok, fete ting å gjøre i Berlin. Go. Hoppe ned fra fjernsynstårnet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ok, fete ting å gjøre i Berlin. Go. Riv Berlinmuren. Spis berlinerboller. Spis berlinerkrans. Les berlinerpoplene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 shitshitshitshitshit hadde glemt eurovision. Har jeg gått glipp av mye enda? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Se YMA-musikalen, besøk schloss Charlottenburg og drikk hofbrau! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hofbräu, München-bryggeriet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Vi drikker og ser esc. Lykke. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hofbräu, München-bryggeriet? Det stemmer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Mnei, er nok for godt vant til at dét blir tidsfordrivet. Skal se hva annet i glasset Berlin har å by på, da. Har dessuten drukket en del av det, selv om det stort sett var Löwenbräu det gikk i sist jeg var i München. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Mnei, er nok for godt vant til at dét blir tidsfordrivet. Skal se hva annet i glasset Berlin har å by på, da. Kanke dra til Töskland uten å gølve 40 Ratzeputz for deretter våkne naken på et Bahnhof. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg