Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Stonemeister: I lol'd. Espen: Du brukte "brus", men ellers slik ja. Jeg er dødelig fornærmet og føler meg viiirkelig truffet. x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Nie som blå: og grønn: Endret 9. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kexxy: Kan jeg få skade deg? Nevermind, den grønne gjorde at jeg ikke vil skade deg likevel. x) Endret 9. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Espen: Du brukte "brus", men ellers slik ja. Jeg er dødelig fornærmet og føler meg viiirkelig truffet. x) var sent og jeg var trøtt... kan ikke huske alt etter en slik samtale Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kexxy: Kan jeg få skade deg? Nevermind, den grønne gjorde at jeg ikke vil skade deg likevel. x) nei hehe, så flott. ^^ sa jo du var rød: Endret 9. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bare pingler som drikker cola fra glass. Hva med glass-cola, da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kva er greia med Nie og farger? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kexxyyyyyyyy! Nei! Jeg er -ikke- rød! Slutt med det der, ellers stapper jeg påtent røyk opp i nesa på deg! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kva er greia med Nie og farger?Det er noen som har problemer med og forstå at Nie er en grønn sau, og ikke rød,blå, lilla eller rosa... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kva er greia med Nie og farger? Veit ikkje.. fikk sånn plutseleg lyst til å fargeleggje Nie. Ordbok på firefox: "fikk" ble feil, så kom det opp forslag: "pikk". ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ...we are all pink inside Mjaaaaa. Både du og flere av de aktive posterene her inne skal høre til å ha litt sort inni seg. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fekk, Kexxy. x) Der minte du meg på å stikke innom slakteren etter innvoller i løpet av uken, b-real.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 vel en røyker jo så at det er litt tjære i meg tviler jeg ikke på 7 timers arbeidsdag som har innebært å sitte på ræva og ikke gjort en drit...koselig. Er sulten, vurderer ostesmørbrød til kvelds. Hva har så resten av tøsene her gjort i dag? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) okei, eplefe. (takk for tipset, b-real) Endret 9. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fekk, Kexxy. x)Der minte du meg på å stikke innom slakteren etter innvoller i løpet av uken, b-real.. your welcome. ny fotoseanse på gang? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om noen vil kjøpe til en stakkars fyr som savner kompanjongkuben sin skal de få lov til det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om noen vil kjøpe til en stakkars fyr som savner kompanjongkuben sin skal de få lov til det.Du kunne fått min om jeg fant den og var villig til å gi den vekk. ^_^Valve er utsolgt, btw. biril: Nei, middag. : D ..Ja, fotoseanse. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sauene i Afrika er røde fordi elefantene bruker de som tamponger. Hahahaoghohoho! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om noen vil kjøpe til en stakkars fyr som savner kompanjongkuben sin skal de få lov til det. ME ME ME! Jeg vil ha en sånn =(( biril: Nei, middag. : D..Ja, fotoseanse. Sikkert ikke så galt middagsprosjekt hvis en vet hva en skal ha Sauene i Afrika er røde fordi elefantene bruker de som tamponger. Hahahaoghohoho!Y0 clack me up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg