Porcela1n Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Tja, om jeg finner en høylydt nordlending så regner jeg med at det er deg? Det skal du slettes ikke se bort ifra. Eller en kjekk, høy, blond kar så er det meg. Just sayin. Regner med at det finnes flere av den typen. eller en kjekk pilot som meg Ja, ser yrket ditt på deg med EN gang, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Det finnes et nødnummer for selvmordskandidater? Eller tar jeg feil? Google vil ikke gi meg noe. Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 "Du kan ringe til: Mental Helses Hjelpetelefon, tlf 810 30 030 eller Røde Kors-telefonen for barn og ungdom: 800 33 321" http://www.ungdom.psykisk.no/ungdom/sliter-du_/selvmordstanker/ Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 "Du kan ringe til: Mental Helses Hjelpetelefon, tlf 810 30 030 eller Røde Kors-telefonen for barn og ungdom: 800 33 321" http://www.ungdom.ps...elvmordstanker/ Tusen, tusen, tusen takk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Gah, så varmt det er i sola. Tar lang tid å grille kroppen, har ikke fått noe farge enda. Ikke engang nye fregner. Å sole seg er kjedelig, men det er jaggu ikke bedre å sitte inne heller. Får heller fortsette med å ligge der og irritere familien og naboene for at jeg er bleik og overvektig. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Gah, så varmt det er i sola. Tar lang tid å grille kroppen, har ikke fått noe farge enda. Ikke engang nye fregner. Å sole seg er kjedelig, men det er jaggu ikke bedre å sitte inne heller. Får heller fortsette med å ligge der og irritere familien og naboene for at jeg er bleik og overvektig. Du er heldig som har brukbart vær i allefall! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jippi, endelig fått litt farge ^^ det tar evigheter! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ja, det tar lang tid. Sannsynligvis pga. solkremen. Jeg har ingen interesse av å bli noe særlig brent heller. Sitter nå i matboden, oppå fryseboksen. Eneste stedet hvor det er passe temperatur. Hadde jeg bare hatt ananasjuice, skulle jeg laget drinker ... Men skulle også hatt noen venner her også. De er enten bortreist, i Trondhjem, eller har noe influensalignende greier. Minstesøss er bortreist med den ene kompisen min, søss leser embryologi og immunologi til eksamen om noen uker, pappa har forduftet og mamma luker blomsterbed. Går på veggen av å bare ligge i sola, høre på musikk, drikke øl og lese bok! :| Gah, så varmt det er i sola. Tar lang tid å grille kroppen, har ikke fått noe farge enda. Ikke engang nye fregner. Å sole seg er kjedelig, men det er jaggu ikke bedre å sitte inne heller. Får heller fortsette med å ligge der og irritere familien og naboene for at jeg er bleik og overvektig. Du er heldig som har brukbart vær i allefall! Hva har du? Sne? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Mongo at butikkene stengte kl 16. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg har prøvd å dra ræva ut i 2 timer nå..men det er så vaaaaaaarmt der ute. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 JEG KLIKKER SNART! Jeg er innestengt på Peppes sammen med fire hyperaktive unger med foreldre og besteforeldre. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 JEG KLIKKER SNART! Jeg er innestengt på Peppes sammen med fire hyperaktive unger med foreldre og besteforeldre. så gå ut? Det finnes et nødnummer for selvmordskandidater? Eller tar jeg feil? Google vil ikke gi meg noe. Er det noen som vet? IKKE drep degselv, tenk på all den vodkaen du ikke har smakt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 JEG KLIKKER SNART! Jeg er innestengt på Peppes sammen med fire hyperaktive unger med foreldre og besteforeldre. Trodde du likte å bli innstengte jeg. Var ikke du sånn kinky fyr da? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Snø har vi i massevis. det snødde senest natt til torsdag. BLÆ, glad jeg skal vekk fra denne drittplassen til høsten. Også savner jeg Tyskland, vil hjem. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 IKKE drep degselv, tenk på all den vodkaen du ikke har smakt Jeg har aldri likt noen som helst form for alkohol. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 IKKE drep degselv, tenk på all den vodkaen du ikke har smakt Jeg har aldri likt noen som helst form for alkohol. ok, så da bare IKKE drep degselv. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 IKKE drep degselv. Det er ikke opp til deg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Snø har vi i massevis. det snødde senest natt til torsdag. BLÆ, glad jeg skal vekk fra denne drittplassen til høsten. Også savner jeg Tyskland, vil hjem. DEUTSCHLAND. Satser hardt på en tur i november. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 IKKE drep degselv. Det er ikke opp til deg. sant det, men det er ikke koslig her inne hvis du ikke er her. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 sant det, det er mye kosligere her inne hvis du ikke er her. Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg