Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller en bleikfe ... nei, vent. Jeg har ingen planer om å dra til Oslo med det første. Må komme meg til Bergen før den tid i alle fall. Hovedstaden kan vente til høsten. Alle chicksa jeg skulle ned for å besøke har plutselig fått seg type og flytta nærmere Sverige uansett.

Forøvrig digg å sove 10 timer og våkne til sol. ^^

Lenke til kommentar

Solen sliter meg ut. Må komme meg på polet i Valkendorfsgate og kjøpe øl og sprit til i kveld, handle inn til tapas, lage salsa og aioli før vi skal dra, fjerne steiner fra noen dadler som skal rulles i bacon, kanskje hule ut noe sopp og fylle med blåskimmelost og havsalt... ARBEID. Og varmen tar fra meg piffen.

Lenke til kommentar

"

Og like brått som pinsen er over, sier godværet sannsynligvis takk for seg.

– På tirsdag vil det bli et kraftig dropp i temperaturen, fra rundt 24 grader ned til 10-12 grader, sier Eriksen.

Dessuten melder han om skyer og fare for nedbør."

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Dette er ALT for varmt for meg. Null søvn i natt og morges.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Stakkars deg. De har sikkert ikke Air Condition på hotellene i India.

De fleste har det faktisk! Jeg har betalt litt ekstra for å ha A/C det meste av turen, men helt syd i India så hadde de ikke det. Det kommer til å bli kjipt fordi syd-India er tropisk og er ekstremt fuktig i tillegg. Gleder meg til laken klistrer seg til kroppen etc.

Lenke til kommentar

Hehe, og A/C inne og 35 grader ute er nesten GARANTERT å gi deg halstrøbbel. 2 uker med vondt i halsen er ikke så kuuult.

Skjønner ikke hvorfor du bestiller disse psycho utenlandsturene. Du kommer tilbake hver gang og har enten hatt en ræva opplevelse, eller vært spysjuk i ei uke.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solen sliter meg ut. Må komme meg på polet i Valkendorfsgate og kjøpe øl og sprit til i kveld, handle inn til tapas, lage salsa og aioli før vi skal dra, fjerne steiner fra noen dadler som skal rulles i bacon, kanskje hule ut noe sopp og fylle med blåskimmelost og havsalt... ARBEID. Og varmen tar fra meg piffen.

Og jeg som trodde polet var stengt i dag.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du bestiller disse psycho utenlandsturene. Du kommer tilbake hver gang og har enten hatt en ræva opplevelse, eller vært spysjuk i ei uke.

Neida, Vietnam er det kuleste jeg har vært i. Der var det 0 problemer. Thailand suger jo donkey balls og det visste jeg fra før av.

Regner med å være sjuk 3 dager i India.

Lenke til kommentar

Det er Bergen som er den virkelige hovedstaden uansett.

Pft. Bjørgvin? Om vi skal ha én hovedstad i dette nisselandet hvor røykere blir sett på som en pariakaste, så må det da vitterlig være Stavanger! Eller enda bedre, la Rogaland bryte ut fra resten av Norge, la oss bli en egen lilleputtstat for de rike. Er jo ingen som har råd til å bo i Stavanger uansett. :p

Lenke til kommentar

Det er Bergen som er den virkelige hovedstaden uansett.

Pft. Bjørgvin?

Værsåsnill...

Skulle ønske jeg kunne argumentere for at det var svensker og dansker som flytta den, men det var vel faktisk en norsk konge som gjorde det valget om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...