Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt av shorts er egentlig nei. med mindre den er en oppbretta jeans. Ikke kortere enn til kneet.

/Face palm.

Latterlig mening.

Bedre med mannfolk i jeans som det lukter gjennomsvetta balle av etter et par timer i sola.

Jeg har aldri vært nødt til å deale med det problemet. Sommer i Tromsø ligger på gjennomsnittlig 14 grader.

Lenke til kommentar

Til alle motefanatikere: Hva er retningslinjene for å gå med shorts?

Shorts skal ikke gå under knærna!

jeg synes det ser best ut uten sokker.

ikke bruk shorts i samme farge som overdelen

ikke shorts med mange lommer (cargo shorts?)

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Kjører på vei hjem fra Sverige ned svinesundbakken, så kommer det en s40 med 5 utlendinger i å kaster flaske og søppe på meg. Når vi stopper litt etter viser det seg at han bak meg fikk Cola på seg, jeg flaska, han foran en kaffekopp og han først mc burgerpapir. Vi har skiltnummer, hvordan er det med politianmeldese?

Lenke til kommentar

Dere skulle knust bilen deres, gått ut og henrettet drittsekkene.

Kunne vel ringt politiet med en gang så kanskje de hadde blitt stoppet på veien...

hadde vi vært 5 eller fler så :innocent:

men hører også med i historien at han som kjørte bakerst nesten ble pressa av veien etterpå igjen, de stoppa, så kjørte de etter oss. + at en av oss har hatt litt mye bråk før, så ville ungå mere,

Må fysisk møte opp på politistasjonen og melde dette.

så det holder ikke å ringe inn med tid, sted, skiltnummer og sak?

Lenke til kommentar

Ah vært deilig vær i det siste, rakk jaggu å bli litt solbrent også :)

Over 30*c hele dagen, også er det så fint å få med seg de siste sekundene av en solnedgang!

Dere skulle knust bilen deres, gått ut og henrettet drittsekkene.

Kunne vel ringt politiet med en gang så kanskje de hadde blitt stoppet på veien...

hadde vi vært 5 eller fler så :innocent:

men hører også med i historien at han som kjørte bakerst nesten ble pressa av veien etterpå igjen, de stoppa, så kjørte de etter oss. + at en av oss har hatt litt mye bråk før, så ville ungå mere,

Må fysisk møte opp på politistasjonen og melde dette.

så det holder ikke å ringe inn med tid, sted, skiltnummer og sak?

Du må møte på politistasjonen nær deg skal du anmelde noe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...