chokke Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Med 3 prøver på ei veke... Join the club Sånn kartleggingsprøve som representerer en stor del av Norge sine fysikkunnskaper på tirsdag, deretter matteprøve (vektorer i tre plan) og så fysikkprøve på torsdagen (relativitetsteori og kvantefysikk) Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så man dør av brød men ikke av kake? hmmm namnam det sa jeg ikke.. men kake smaker bedre Det sa du vel det... det var iallfall det jeg hørte Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det sa du vel det... det var iallfall det jeg hørte men du er en typisk kjærring da... hører det du vil høre Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det sa du vel det... det var iallfall det jeg hørte men du er en typisk kjærring da... hører det du vil høre Det stemmer ganske godt gitt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 skule i mårra!!! ................... Med 3 prøver på ei veke... oyea samme her, ein av dei = prøveeksamen og faktisk Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 brødskive med brunost + en kopp med kakao=win. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det stemmer ganske godt gitt tenkte meg det hvor er nie? jeg skulle fornærme henne med en skikkelig stygg komentar i dag Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg skulle tømme litt cola i cola-glasset mitt. så sto kakao-koppen framfor meg. Tror du ikke jeg tømte cola i kakao-koppen? (mens det ennda var masse kakao i) Endret 9. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg skulle tømme litt cola i cola-glasset mitt.så sto kakao-koppen framfor meg. Tror du ikke jeg tømte cola i kakao-koppen? (mens det ennda var masse kakao i) hvordan smaker det? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har Nie blå sauer til salgs ? Evt. grønne ? Eg kjøper gjerne. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har Nie blå sauer til salgs ? Evt. grønne ?Eg kjøper gjerne. Nie er en grønn sau... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg skulle tømme litt cola i cola-glasset mitt.så sto kakao-koppen framfor meg. Tror du ikke jeg tømte cola i kakao-koppen? (mens det ennda var masse kakao i) hvordan smaker det? Smaker som kakao med kullsyre i. Har Nie blå sauer til salgs ? Evt. grønne ?Eg kjøper gjerne. Nie er en grønn sau... er ikke hun rød? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bare pingler som drikker cola fra glass. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hvor er nie? jeg skulle fornærme henne med en skikkelig stygg komentar i dag Du topper neppe den fra i natt, men shoot. x) Nie selger hverken grønne eller blå sauer. Ingen annen farge heller, forsåvidt. Hun støtter heller ikke saue-spising, det er slekta mi, og selv om mange av dem drømmer om å bli spist tror jeg mange kunne fått det bedre om de fikk leve og mate ulven... oO Lenke til kommentar
avRack Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Nie er blå ? Du kan vel sette i gang masseproduksjon av blå sauer ? Endret 9. mars 2008 av avRack Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) er ikke hun rød? Ehm. Nei. Btw. Credit til Nyhus for illustrasjonen. x) Endret 9. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du topper neppe den fra i natt, men shoot. x) videreutviklet versjon fra i går: Du er som en Lidl i Sahara! Knusk tørr og billig Nie er grønn! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Espen: Jeg likte den i natt bedre. Og takk for støtten, ser ikke ut til at folk innser at jeg er grønn... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nie er grønn! Can't spell "ALIEN" without Nie. Ehhe... ehhhe... hehh.. <.< >.> Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Espen: Jeg likte den i natt bedre. Og takk for støtten, ser ikke ut til at folk innser at jeg er grønn... Får legge ut den fra i går også da... Nie er som en Rema 1000 uten brus... Tørr og billig! var det ikke slik? Endret 9. mars 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg