Jann - Ove Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ikke jeg ihvertfall. Neger er ikke et rasistisk ord. Man har langt finere ord å bruke om man bevisst skal terge på seg bleke PK-aktivister og andre apekatter. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Skjønner ikke hvorfor folk blander inn rasisme, i det hele tatt. Det er tatt ut av det blå... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 En unødvendig avsporing. Ikke første, og ikke siste gangen i forumkafeens historie. Nei. På tide å prøve å få sove. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Lol jeg skulle bare være kjip, bryr meg fint lite hva du mener om negere. Personlig mener jeg at alle kurdere og pakkiser er værre enn negere. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kommer an på negrene, jeg har fortsatt ingen gode erfaringer med individer fra Somalia. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Tviler på at de har gode erfaringer med deg heller. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Politiske korrekte snurrebarter. Syns alle som er politisk korrekte hele tiden bør _______ foran________ sin. Her kan dere fylle ut ordene selv, så har dere noe å leke med resten av livet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Tviler på at de har gode erfaringer med deg heller. Mja, jeg prøver å være tolerant ovenfor dem, men det er ikke så lett. Jeg har blitt slått ned, ranet, forsøkt ranet, forsøkt slått ned, jaget gjennom Steinkjer sentrum, jaget gjennom Midtbyen (Trondhjem), forfulgt og trakassert, blitt kastet stein på og mange andre mindre hyggelige opplevelser av personer fra Somalia de siste 12 årene. Og ja, jeg vet de har vært fra Somalia, både fordi jeg har visst hvem de var, og etter samtaler med politiet etter beskrivelser. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Til alle motefanatikere: Hva er retningslinjene for å gå med shorts? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Er det retningslinjer? Jeg antar at så lenge de ikke er for korte eller at fargene kræsjer helt, så burde det gå greit? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Til alle motefanatikere: Hva er retningslinjene for å gå med shorts? Enkle shorts, uten dragedetaljer eller flammer oppover bena. Ensfarget eller enkelt mønster. De bør også være korte og ikke særlig vide. De fleste av mine shorts stopper et lite stykke før kneet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kommer vel også an på hva shortsen skal brukes til? Om du skal bade, vandre rundt i byen eller chille på stranda ... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Får håpe folk liker de solbrune leggene mine. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Personlig mener jeg at alle kurdere og pakkiser er værre enn negere. En spade er en spade. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Du kan spa ost med en spade , og oste spade med ost... Ost = spade? Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Noen som tilfeldigvis vet om det fins noen klare fallgruver når man kjøper hytte privat? Boplikt er jo en gedigen fallgruve. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Du er ikke 100% mann før du har tent på to nabohus med grillen+tennvæske, da. Hva med å brenne ned en bil? Det skal sies at jeg ikke gjorde det med vilje da. Europris? Rema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg