Bytex Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hvis han forteller det må han drepe deg etterpå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Pølser, grillspyd og flintseik. Røyk noe jævlig pga. fettet. Prøv flintsteik på engangsgrill inne på kjøkkenet. Det gjør du ikke to ganger. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg kunne ikke gitt mer blaffen. Bare lurte på hvorfor han ville ha en neger i avataren. Må jo ha en god grunn. Fordi jeg er hvit. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Javelja. Ble sittende ute en stund i varmen jeg, også kommer jeg inn til masse gøye vitser. Det var gøy. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Noen som tilfeldigvis vet om det fins noen klare fallgruver når man kjøper hytte privat? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Prøv flintsteik på engangsgrill inne på kjøkkenet. Det gjør du ikke to ganger. Har kjøpt meg den fete grillen! Fantastisk konstruksjon. Den er rund for å få best mulig jevn varme. Den har en flammeslukkemekanisme i form at et lokk. Lokket har et ergonomist perfekt grep. Spesiallakert sort emaljering og en egen mekanisme for å fange opp aske som kan falle ned lufte hullet som sørger for at kullet får ekstra luft unnenfra.Og prisen var jo fantastisk. 49,- 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fordi jeg er hvit. Du svarte ikke på hvem det var. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Prøv flintsteik på engangsgrill inne på kjøkkenet. Det gjør du ikke to ganger. Har kjøpt meg den fete grillen! Fantastisk konstruksjon. Den er rund for å få best mulig jevn varme. Den har en flammeslukkemekanisme i form at et lokk. Lokket har et ergonomist perfekt grep. Spesiallakert sort emaljering og en egen mekanisme for å fange opp aske som kan falle ned lufte hullet som sørger for at kullet får ekstra luft unnenfra.Og prisen var jo fantastisk. 49,- Nå klatra du akkurat 10 hakk opp på mannestigen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Nå klatra du akkurat 10 hakk opp på mannestigen Jeg lurer på å trimme den da. Fyre opp en kompressor og fylle på ekstra luft. Klar på 5 minutter. Jeg liker biffen min litt røyket, med saftene innelåst den ekstra varmen og nærmest rå i midten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Du er ikke 100% mann før du har tent på to nabohus med grillen+tennvæske, da. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Nei, god natt. Tidlig opp i morgen. Skal ta båten fra Bergen til Oslo. Blir nok en nydelig tur Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Har kjøpt meg den fete grillen! Fantastisk konstruksjon. Den er rund for å få best mulig jevn varme. Den har en flammeslukkemekanisme i form at et lokk. Lokket har et ergonomist perfekt grep. Spesiallakert sort emaljering og en egen mekanisme for å fange opp aske som kan falle ned lufte hullet som sørger for at kullet får ekstra luft unnenfra. Og prisen var jo fantastisk. 49,- Europris? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg er enebarn. Jeg er faen meg enebarn. JEG ER ENEBARN, FOR HELVETE. Hvor fuckings tragisk er ikke det? Jeg elsker å være enebarn. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg kunne ikke gitt mer blaffen. Bare lurte på hvorfor han ville ha en neger i avataren. Må jo ha en god grunn. Aner jeg rasisme, Vetle? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Hva er galt med litt rasisme? 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Aner jeg rasisme, Vetle? Neida. BARE RASEBEVISST LOL Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Nei. En rasist ville formulert seg mer kvasst- f.eks "Hvorfor har du en jævla neger i avataren?" - eller "Hvorfor har du en blåmann i avataren?" Men ja... hvorfor ikke? Folk bruker jo mye rart som avatarer Heldigvis rører ikke avatarene her på seg. Endret 25. mai 2012 av Jann - Ove Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Politiske korrekte snurrebarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg