Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv flintsteik på engangsgrill inne på kjøkkenet. Det gjør du ikke to ganger.

Har kjøpt meg den fete grillen! Fantastisk konstruksjon. Den er rund for å få best mulig jevn varme. Den har en flammeslukkemekanisme i form at et lokk. Lokket har et ergonomist perfekt grep. Spesiallakert sort emaljering og en egen mekanisme for å fange opp aske som kan falle ned lufte hullet som sørger for at kullet får ekstra luft unnenfra.

Og prisen var jo fantastisk. 49,-

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøv flintsteik på engangsgrill inne på kjøkkenet. Det gjør du ikke to ganger.

Har kjøpt meg den fete grillen! Fantastisk konstruksjon. Den er rund for å få best mulig jevn varme. Den har en flammeslukkemekanisme i form at et lokk. Lokket har et ergonomist perfekt grep. Spesiallakert sort emaljering og en egen mekanisme for å fange opp aske som kan falle ned lufte hullet som sørger for at kullet får ekstra luft unnenfra.

Nå klatra du akkurat 10 hakk opp på mannestigen

Lenke til kommentar

Nå klatra du akkurat 10 hakk opp på mannestigen

Jeg lurer på å trimme den da. Fyre opp en kompressor og fylle på ekstra luft. Klar på 5 minutter. Jeg liker biffen min litt røyket, med saftene innelåst den ekstra varmen og nærmest rå i midten.
Lenke til kommentar

Europris?

Lenke til kommentar

Nei.

En rasist ville formulert seg mer kvasst- f.eks "Hvorfor har du en jævla neger i avataren?" - eller "Hvorfor har du en blåmann i avataren?"

Men ja... hvorfor ikke? Folk bruker jo mye rart som avatarer Heldigvis rører ikke avatarene her på seg.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...