j-- Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Du har ikke lov å si det når du har hatt Eurytmi som et seriøst fag. Hjelper det hvis jeg aldri tok eurytmi så seriøst selv? Kjenner noen som leide en eurytmilærer til utdrikningslag. Slo visst ann Hvorfor se på Eurovision når man kan høre på Alphaville - Forever Young på vinyl? :') Hvorfor bade i syre når man bare kan spise rottegift? :') Du eier tydeligvis ingen sjel, og dine levninger vil bli blå og fiolette 200 år etter din død. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Du svarte meg aldri, faggot. Men jeg plussa deg. Mulig jeg må investere i en sånn da. Hvis jeg gidder. Klarer meg foreløpig med presskanne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 ]Men jeg plussa deg. Mulig jeg må investere i en sånn da. Hvis jeg gidder. Klarer meg foreløpig med presskanne.Jeg har aeropress, presskanne,mokkakanne og en Zero porselensfilter-greie. Jeg har IKKE nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har aeropress, presskanne,mokkakanne og en Zero porselensfilter-greie. Jeg har IKKE nok. Jeg vil kategorisere deg som kaffenerd så med deg er det en helt annenting. Du mangler espressomaskin da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Mangler nok instant coffe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Jeg vil kategorisere deg som kaffenerd så med deg er det en helt annenting. Du mangler espressomaskin da. Mangler ikke. Venter. Edit: Mener du instant shit-water? Endret 24. mai 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 My strange addiction, dere burde starte å se på det http://www.youtube.com/watch?v=P4jhLaGhXwg&feature=g-vrec Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Hun som presenterer vinnerne i MGP er faen meg det vakreste mennesket jeg har sett. Østblokk-damer har en tendens til å være farlig vakre. Endret 24. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Så lenge de ikke har bart. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hun som presenterer vinnerne i MGP er faen meg det vakreste mennesket jeg har sett. Østblokk-damer har en tendens til å være farlig vakre. En gjennomsnittlig Øst-Europeer er vanligvis styggere enn en norsk jente. Men de fineste Øst-Europerne er mye finere enn de fineste norske jentene. Hva er navnet hennes forresten? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 hmm.... Dvorak begynner å få godt feste i fingrene mine, men er enda et stykke igjen til qwerty er delt borte Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 hmm.... Dvorak begynner å få godt feste i fingrene mine, men er enda et stykke igjen til qwerty er delt borte Hvorfor vil du gjøre det mot deg selv? Jeg opplever i min hverdag å måtte bruke forskjellige maskiner, både mine og andres. Har derfor slått dvorak helt fra meg. Uaktuelt om man skal ha med andre maskiner enn "sin faste" å gjøre. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Er ikke så veldig ofte jeg bruker andre maskiner at det gjør noe, og slik det er nå har jeg ikke store problemer med å veksle mellom de to Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg prøvde meg på dvorak noen ganger i '03-'04, men likte det virkelig ikke, og føler ikke at jeg har bruk for det heller. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg for min del liker det veldig godt! Synes det er evig mye bedre enn qwerty Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ser virkelig ikke meningen med å lære meg å skrive pånytt. Bare for å være hipster å kunne si "tapere ass, jeg bruker dvorak" 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg for min del liker det veldig godt! Synes det er evig mye bedre enn qwerty Hvorfor? Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) hmm.... Dovrak. Endret 24. mai 2012 av settings Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Alle barna hadde lagt seg utenom meg fordi det er dag her Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Haha Jeg holder meg våken. Har snudd døgnet nå i eksamensperioden, ikke så smart. Men nå utnytter jeg dagene til det fulle.... til alt mulig annet enn eksamenslesing. 25 grader i skyggen -> grillings og pils i sola. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg