Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da skal jeg begynne å bestille Wiener Melange istedenfor Cappuchino fremover, bare fordi jeg kan. Jeg liker å bestille eggehviteomelett fremfor vanlig omelett når sjansen byr seg, bare for å irritere kokken. Det er de små tingene som gjør livet verdt å leve. :p

Lenke til kommentar

Tatt for "fjusk" på eksamen. Ganske koselig dag egentlig.

Begynte å spille dum og gråte. Fungerer hver gang.

Jeg har hørt om fusk, men hva er "fjusk"?

Fusk sikkert.

Greia var at vi hadde full tilgang på internett! Jeg åpnet Facebook, og logget meg ut med engang. Selvfølgelig tenkte jeg ikke på at det er jo en server som kjører gjennom PCen. Kan jo se hvert eneste tastetrykk.

Ender bra da. Bare nedsatt i oppførsel. Slapp stryk, ringing hjem og utvisning.

Lenke til kommentar
Apropos kaffe, hender det noen gang at det kommer inn noen som skal ha en Wiener Melange?
Du mener en chococcino, ja? :p Nei, aldri noen som har bestilt Wiener melange hos oss,men vi hadde vel klart å smelle sammen noe. Riktignok ikke med moka, men vi hadde nok kunnet karamellisere og overekstrahere en espresso. ... Hadde måttet vaske portafilteret etterpå, men eh.

Minner meg litt om dette bildet, beklager hvis du blir støtt. Ikke meninga.

A-BISCOTTO.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da skal jeg begynne å bestille Wiener Melange istedenfor Cappuchino fremover, bare fordi jeg kan. Jeg liker å bestille eggehviteomelett fremfor vanlig omelett når sjansen byr seg, bare for å irritere kokken. Det er de små tingene som gjør livet verdt å leve. :p

Tror ikke alle steder er like tilpasningsdyktige som oss, da. Hvor bor du igjen?

Minner meg litt om dette bildet, beklager hvis du blir støtt. Ikke meninga.

A-BISCOTTO.jpg

Vi har ikke biscotti på jobb. Vi har derimot kjeks/cookies.

Edit: Blir forresten ikke støtt. Baristaer er en hovmodig gjeng.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...