L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Får får får? Nei, får får ikke får, for får får lam. Jeg skjønner ikke hva du sikter til. Straff henne Lars! Hun har ikke autoriteten til å rette opp deg! Gi henne en real lærepenge slik at det aldri vil skje igjen. Bitches må holde seg på sin plass. I demand punishment! Hun skal få en grusom straff. Jeg hacker meg inn og forandrer nummeret til Runar uten å gi henne det nye. Endret 23. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg skjønner ikke hva du sikter til. Nei, jeg skulle bare fortelle vitsen, lzm. Ingen underliggende anklage. Hun skal få en grusom straff. Jeg hacker meg inn og forandrer nummeret til Runar uten å gi henne det nye. Det er for drøyt! Du kan like godt rive ut hjertet mitt og spise det (sånn som Eric Northman på sitt mest sexy). Det blir du som må sponse meg til Gjøvik hvis dette gjennomføres. (Ja, dette var en trussel. En pekefinger-trussel.) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10070539 Endelig litt ordentlige nyheter å lese for oss skikkelig interesserte klokken 00:35 en torsdag, etter tre glass hvitvin :----) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Fett, jeg har fått en blåveis som ser litt ut som det afrikanske kontinent på kneet om jeg er litt kreativ. Jeg er den norske Mikhail Gorbatsjov jo :---) Hvordan får man blåveis på kneet? Falt i steintrappa da jeg kostet over Rihanna og var opptatt med å smådaske litt Heldigviiiiis ingen vitner, da det var rimelig flautolini. Kan dette stemme, sånn ca. ? ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Lite action for politiet i kveld ihvertfall, en innbruddsalarm som uler, som de er på stedet før vekterfirma (noe spesielt da de ikke får direktealarm som vekterene skal?) Note to selv, falsk trygghet med vektere ihvertfall, Nokas hadde vekteren stasjonert 45 min med bil fra boligen Endret 23. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Klart det, alle badguyene var på Metallica-konsert ikveld. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ahhh.... så det er sånn det er. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Er det gjennomførbart å kjøre bil gjennom hele Asia og ned til f.eks. Kina? Og hvordan er bensinprisene i landene nedover? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Så en dokumentar om et par som haiket fra Norge til Kina uten penger, da burde man klare å kjøre samme rute i egen bil. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Det er faktisk nesten vanskligre med bil. Mye papirarbeid underveis.Og du får ikke kjøre bil i Kina uten eskorte (som du selv må betale dyrt for). Dropper du kina og er litt heldig med tanke på grenseoverganger Iran/Afghanistan eller Iran/Pakistan så er du greit på vei, eneste er Myanmar der det visstnok er dårlig med veier, og generelt er lite oversiktlig i forhold til situasjonen i landet. Kjører du Russland og -stan-landene/mongolia så er det ganske greit. Endret 24. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Til de som har lite å gjøre: http://www.youtube.com/watch?v=kOm42R3Ii60&feature=g-all-u Frank Yang er et geni. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Merkelig, google funker ikke hos meg. Måtte bruke yahoo for å søke på noe Stakkars poltifolk med kjerring på sambandet Ja... jeg sitter forsatt å hører på stream mens jeg leser litt skolegreier som jeg har holdt på å sovne av i hele dag. Står jeg på eksamen i morra så blir jeg ekstremt overrasket. Endret 24. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Grensene i asia er et helvete å passere for bilister, de bare tar pass og papirer og forsvinner noen timer så dere blir sittende og vente i bilen i 40 plussgrader. Har sett det endel ganger på reiseprogrammer på TV. Du må ha masse papirer i orden på forhånd for å kunne krysse grensene der borte. Spesiellt til Kina. Så et motorsykkel-reise program der de skulle inn i Kina. Men den ene følgebilen manglet ett dokument, og alle ble sittende i 6 timer og vente på at det skulle faxes over fra ambassaden i England. Endret 24. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Torsdager er riiiiiiiiimelig könig. Ny episode av Suits OG Norges beste fest. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Tilbake fra oppfølgingstime hos sjefshodekrymperen. Beskjeden var grei. Fortsett på samme dose og ta en blodprøve etter 12 timers medisinfaste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Usj..en ALT for varm tropenatt. Lå mesteparten av tida og ikke fikk sove. Meh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ja, jeg lå i en tynn sommerdyne og prøvde så godt jeg kunne å rulle vekk fra dama pga. varmen. Søvn ble det så som så med. Duppa av noen ganger hvertfall. Når jeg endelig hadde sovna skikkelig ringte klokka. I dag fungerer jeg på koffein og stahet. Heldigvis er jeg veldig sta. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 fikk faktisk en ganske god natt søvn i natt, men de andre daga så har jeg også hatt lite søvn pga varme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 fikk faktisk en ganske god natt søvn i natt, men de andre daga så har jeg også hatt lite søvn pga dama. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg