multisync Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Blasfemi også... du er allerede garantert en plass i helvete om han skulle vises seg å dukke opp for deg (eller plass på mentalsykehus) Uansett, så kan du melde deg ut nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det burde gå an å gjøre på nettet. Med et par tastetrykk. Er det mulig? Når vi snakker om kirka; regner med alle fikk med seg denne skrullingen: http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8149762 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Det burde gå an å gjøre på nettet. Med et par tastetrykk. Er det mulig? Nei, de må ha din signatur. Du må enten laste ned skjemaet og sende inn eller møte opp og melde deg ut in person. Endret 23. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hvorfor tror folk det er en menneskerett å kunne åpne bildøra på vidt gap på trange parkeringsplasser? Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 kan vi diskutere noe annet? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Kake, dessverre får man bevist igjen og igjen at det finnes mange dumme, frekke og hensynsløse folk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Kan vi diskutere noe annet? Hvorfor det? Det burde gå an å gjøre på nettet. Med et par tastetrykk. Er det mulig? Helt enig i at det burde gå an. Hadde vært genialt å kunne gjøre det på Altinn. Selv har jeg prøvd å melde meg ut på papirmåten to ganger. Jeg er fremdeles oppført som medlem. Edit: De er vel redd for medlemsflukt om man hadde gjort det på nettet. Endret 23. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Samme her Lars, det er akkurat som de ikke vil la meg melde meg ut!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det som er fett er langermede skjorter som man ruller opp til albuen Lars. Og rosa pannebånd? Det singler i glasshus, lilla pojk! Jeg har da aldri brukt pannebånd. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Kan vi diskutere noe annet? Hvorfor det? Fordi denne diskusjonen kjeder meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Fordi denne diskusjonen kjeder meg. Gå og lek et annet sted da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Fordi denne diskusjonen kjeder meg. Gå og lek et annet sted da. I trafikken, for eksempel. Nei fy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Fordi denne diskusjonen kjeder meg. Synd tråden er for andre også da. Samme her Lars, det er akkurat som de ikke vil la meg melde meg ut!! Kan skjønne at folk vil holde på deg da. Gå og lek et annet sted da. I trafikken, for eksempel. Nei fy. Eller kanskje gå en lang tur på en kort brygge. Nei, fy. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Kan skjønne at folk vil holde på deg da. Smiskeper Jeg liker litt smisking. Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Noen som har lyst til å gjøre meg en tjeneste? Jeg trenger aktiviteter som kan utføres med én hånd. Brukket ett av dem benene som er på toppen av hånden, og nå er hele hånden gipset. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg trenger aktiviteter som kan utføres med én hånd. Kan ikke si sånt. Herlighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Smiskeper Jeg liker litt smisking. 60% av det jeg poster er random bullshit. 20% er en del av en større plan. 10% er kverulering. 5% er flørting. Resten er reelle meningsfylte diskusjoner. Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 x) men det er jo sant, vanligvis går mye av tiden til å spille både gitar, Fungerer liksom litt dårlig nå^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Noen som har lyst til å gjøre meg en tjeneste? Jeg trenger aktiviteter som kan utføres med én hånd. Runking, røyking, skriving, lesing, dance dance revolution, filmtitting, nettsurfing, haiking, pistolskyting, grilling, wakeboarding, krokodilleforing, spille deler av enkelte sanger på keyboard, vasking, henge opp klær, flørting (gjør en kom-her-bevegelse med fingeren. Når de kommer så sier du "Nå fikk jeg deg til å komme med en finger. Tenk hva jeg kan gjøre med hele handa.") PC-skruing, tegning og nå gidder jeg ikke ramse opp mer. Endret 23. mai 2012 av L4r5 filmtitting var oppført to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg