Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg tviler ikke. Men det er alltid grunn til bilder! Angående upassende antrekk. Jeg så to blonde jenter i Fana i dag. Helt likt kledd (ekstremt kort veldig rosa kjole) og begge hadde papirpose fra samme butikk. Weird! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Kommentar på Pressfire: Tom André Strømsnes Klager over at Diablo ødelegger sexlivet. Spiller Diablo selv (penguin meme) Ja, det høres jo skikkelig socially awkward ut. Savner tiden da folk hadde hjerneceller. Angående upassende antrekk. Jeg så to blonde jenter i Fana i dag. Helt likt kledd (ekstremt kort veldig rosa kjole) og begge hadde papirpose fra samme butikk. Weird! Så en haug jenter med shorts lange som dameboxere i dag. Men for all del, gjør ikke meg noe akkurat. Vurderer spycam, så får vi litt fart i et par tråder her på forumet. Neida. Joda, egentlig. Endret 23. mai 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det som er fett er langermede skjorter som man ruller opp til albuen Lars. Og rosa pannebånd? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Håper for dama på SSB sin skyld at alle spørsmålene var tatt opp, og at hun ikke leste alt det om og om igjen for hvert nye offer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det var seriøst ei dame som stoppa meg i dag og spurte meg "synes du virkelig den kjolen er passende å ha på seg" Wtf. Hva er det med middelaldrende, sure damer? Og den er veldig, veldig passende. Bahahahaha. Dagens. Den var ikke upassende, ingen grunn til bilder. Jo det synes jeg. Vil gjerne bedømme selv. Om du ikke vil legge ut bilde av deg selv så kan du bare ta bilde av selve kjolen. Men ja, mye bra tips der. Alle og enhver bør stikke innom. Jeg tror jeg står over. Om man viker det minste fra mainstream der blir man jo hudfletta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Kommentar på Pressfire: Tom André Strømsnes Klager over at Diablo ødelegger sexlivet. Spiller Diablo selv (penguin meme) Ja, det høres jo skikkelig socially awkward ut. Savner tiden da folk hadde hjerneceller. Angående upassende antrekk. Jeg så to blonde jenter i Fana i dag. Helt likt kledd (ekstremt kort veldig rosa kjole) og begge hadde papirpose fra samme butikk. Weird! Så en haug jenter med shorts lange som dameboxere i dag. Men for all del, gjør ikke meg noe akkurat. Vurderer spycam, så får vi litt fart i et par tråder her på forumet. Neida. Joda, egentlig. Spycam kan fort slå ut i veldig feil retning. Ref. en sak i avisen for et par år siden om "snikfotografering på en badestrand på Hamar"..det ble en sak fordi en tulling på NP hadde en tråd der han postet skrytebilder av snikfotograferinga si fra buskene, og flere medier fulgte forumet. Han ble arrestert. Var visst også noen jenter som hadde rapportert en ekkel fyr som sneik rundt stranda i buskene. Endret 23. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg tror jeg står over. Om man viker det minste fra mainstream der blir man jo hudfletta. Det er jo det som er så utrolig gøy. Finnes ikke noe mer underholdende enn en stakar som har rotet seg borti MoV, for deretter å bli totalt slaktet. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg tror jeg står over. Om man viker det minste fra mainstream der blir man jo hudfletta. Det er jo det som er så utrolig gøy. Finnes ikke noe mer underholdende enn en stakar som har rotet seg borti MoV, for deretter å bli totalt slaktet. Jeg har aldri likt klikkmentalitet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Spycam kan fort slå ut i veldig feil retning. Ref. en sak i avisen for et par år siden om "snikfotografering på en badestrand på Hamar"..det ble en sak fordi en tulling på NP hadde en tråd der han postet skrytebilder av snikfotograferinga si fra buskene, og flere medier fulgte forumet. Han ble arrestert. Var visst også noen jenter som hadde rapportert en ekkel fyr som sneik rundt stranda i buskene. Hehe, joda, husker det. Nei, vurderer det ikke seriøst. Men helt sjukt hva de tillater seg til å gå med spør du meg. Men er vel fortsatt bedre enn om noen skulle tatt på seg en kortermet skjorte... Vi får høre med mote&velvære Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jo det synes jeg. Vil gjerne bedømme selv. Om du ikke vil legge ut bilde av deg selv så kan du bare ta bilde av selve kjolen. For 19 grader og sol ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) For 19 grader og sol ^^ Anstendig nok den da. Utenom fra et somalsk synspunkt.Jeg har sett kortere kjoler enn det der. Det er ikke akkurat noen Jessheim-kjole*. *Forklaring på hva Jessheim kjole er: Jessheim ligger ovenfor Kløfta. Endret 23. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ikke noe upassende hverken i eller med den... Du er awesome og da! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Omg man kan se leggene dine!11 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Som sagt, jeg tror virkelig ikke hun var helt god i hodet. Hun var ekstremt merkelig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Synd du ikke vet hvem hun var. Da kunne du sørget for å møte henne i en burka neste gang for å se om det var noen reaksjon. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 De mener jo at man nærmest bør brennes om man går med kortermet skjorte... Psykopater hele gjengen. Bør skytes foran familiene sine, en etter en. kortermet skjorte ser dumt ut Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Korrekt. Brett opp en vanlig skjorte eller bruk t-skjorte. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 ang korterma skjorte, hvordan ser dere politisk moteriktige personer på åpen skjorte over tskjorte? får angst hver gang noen diskuterer mote jeg, da jeg er en joggebukse å hettegenser person. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg har en skjorte som har hemper/knapper halveis opp på armen som vises om en bretter den opp. Er det lov? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Tja, kan jeg komme med en påstand? Den er fra J&J!? Jeg ville sagt nei, det er ikke greit. Har hatt en tynn hettegenser som var sånn, brukbar, men kunne være på kanten av hipster avhengig av hva annet jeg hadde på. Endret 23. mai 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg