Datasmurf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Termometeret i sola, eller? Nistepakka mi er god og svett om ikke annet. Bryr ikke meg så mye, jeg liker svett ost. ^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 What? Hvor bor du, da? Tromsø. Trodde folk skulle dra frem t-skjortene snart, men det er visst fortsatt populært med parkaser med pels. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Gå mot strømmen og gå ut kun i helsetrøye. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 3. Dagen med heftig sol 31 grader i solen og 15 i skyggen og slik skal det være til over helgen, livet er herlig! Av og til er faktisk Bergen en ganske grei plass å bo værmessig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 /agreed Har virkelig ikke lyst til å være innendørs, men får svigers på overnatting til kvelden så må fikse opp litt her. Ikke gjort så mye enda, men jeg jobber best når jeg har litt tidspress på meg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Gå mot strømmen og gå ut kun i helsetrøye. Føler jeg dør hver gang jeg ser en helsetrøye... Eller singlet på gutter. Eller stygge mennesker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jaggu godt jeg foretrekker pique-skjorter og er ultrakjekk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det som er fett er langermede skjorter som man ruller opp til albuen Lars. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det som er fett er langermede skjorter som man ruller opp til albuen Lars. Noen har smuglest i Moteforumet ser jeg... Herregud så mye dumt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg leste moteforumet før du ble født unge mann. (Forutsatt at du ble født etter slutten av 2008). Men ja, mye bra tips der. Alle og enhver bør stikke innom. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 De mener jo at man nærmest bør brennes om man går med kortermet skjorte... Psykopater hele gjengen. Bør skytes foran familiene sine, en etter en. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hva skjer med at hotmail-kontoen min plutselig ikke finnes? Hacket og fjernet? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 De mener jo at man nærmest bør brennes om man går med kortermet skjorte... Det er jo fordi det ser latterlig ut. Folk skal få gå i akkurat det de vil, så lenge de ikke tar på seg kortermet skjorte når de skal pynte seg. Eller noensinne. Singlet og helsetrøye er bare deilig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det var seriøst ei dame som stoppa meg i dag og spurte meg "synes du virkelig den kjolen er passende å ha på seg" Wtf. Hva er det med middelaldrende, sure damer? Og den er veldig, veldig passende. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det var seriøst ei dame som stoppa meg i dag og spurte meg "synes du virkelig den kjolen er passende å ha på seg" Wtf. Hva er det med middelaldrende, sure damer? Og den er veldig, veldig passende. Pics? Du skulle dasket til henne og sagt hun ikke var passende til å leve på denne planeten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 for mye kløft/legger osv... in that case, pics! .. Folk finner alltid noe å klage på. Så klage får vel jeg også gjøre. faen! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 De mener jo at man nærmest bør brennes om man går med kortermet skjorte... Psykopater hele gjengen. Bør skytes foran familiene sine, en etter en. Helt enig at korterma-skjortefolka er psykopater som burde skytes. Wait... pappa går i korterma skjorter. ...meh, noen tap har man da i en krig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Helt vanlig sommerkjole. Men hun virka ikke heeelt riktig i hodet. Jeg sa bare at ja, det synes jeg, smilte og gikk videre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Det var seriøst ei dame som stoppa meg i dag og spurte meg "synes du virkelig den kjolen er passende å ha på seg" Wtf. Hva er det med middelaldrende, sure damer? Og den er veldig, veldig passende. Pics or it didnt happen... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Den var ikke upassende, ingen grunn til bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg