Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Våre løp rundt og var gira hele tida de. Kan hende jeg husker helt feil da, begynner å bli noen år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror jeg legger med snart, slik at jeg har større mulighet for å overleve norsk eksamen i morgen. Du også? Lykke til. Greier egentlig ikke bry meg nevneverdig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Vi hadde to skilpadder da jeg var lita De var søte. Men de gjemte seg alltid under sofaen og bet folk i tærne. Til blods. De bet aldri meg av en eller annen grunn. Jeg likte dem Bestefaren min hadde landskilpadde han hadde tatt med seg fra Brasil da han reiste på sjøen. Den var sånn 30-40 år. Den gikk løst i hagen om sommeren. Jeg pleide å mate den med bl.a. agurk. En dag var den borte og de fortalte meg at de hadde solgt den til en familie der guttungen hadde allergi og ikke kunne ha vanlige dyr.Sannheten lærte jeg først da jeg var godt over 20 år. Sannheten var at mora mi hadde rygget over den. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Tror jeg legger med snart, slik at jeg har større mulighet for å overleve norsk eksamen i morgen. Du også? Lykke til. Greier egentlig ikke bry meg nevneverdig. Takk, og lykke til du også. Endret 22. mai 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 En kompis hadde skilpadde når vi var små. Det eneste jeg husker er at den lå i dvale mesteparten av tida og vi fikk såvidt lokka den ut av skallet for å gi den litt salat. Og da beit den. Grumpy liten jævel. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Bestefaren min hadde landskilpadde han hadde tatt med seg fra Brasil da han reiste på sjøen. Den var sånn 30-40 år. Den gikk løst i hagen om sommeren. Jeg pleide å mate den med bl.a. agurk. En dag var den borte og de fortalte meg at de hadde solgt den til en familie der guttungen hadde allergi og ikke kunne ha vanlige dyr. Sannheten lærte jeg først da jeg var godt over 20 år. Sannheten var at mora mi hadde rygget over den. Den historien der vekket nesten følelser i meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Fæle til å bite ja. Og de biter HARDT. Har jeg hørt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Den historien der vekket nesten følelser i meg. Trodde ikke du hadde følelser. Å nei, det var jo bare fælt! Jeg vet. Rene feriekoloni-historien. Fæle til å bite ja. Og de biter HARDT. Har jeg hørt. De gjør andre ting hardt også.http://www.youtube.com/watch?v=xZKVocW2dFk Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Trodde ikke du hadde følelser. Derfor bare nesten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 En kompis hadde skilpadde når vi var små. Det eneste jeg husker er at den lå i dvale mesteparten av tida og vi fikk såvidt lokka den ut av skallet for å gi den litt salat. Og da beit den. Grumpy liten jævel. Skilpadda "vår" var bare snill. Om vinteren hadde den varmelampe og sånn så den gikk ikke særlig i dvale. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Skilpadder er jo kjempesøte. Også er de så myke og rynkete under halsen, der kan man kose med dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Skilpadder er jo kjempesøte. Også er de så myke og rynkete under halsen, der kan man kose med dem Og så kommer de med sånne koselige koselyder når man klør dem der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 De er søtest i Thailand. I en spisebod. HAH. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg kommer også med koselyder hvis folk klør meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg kommer også med koselyder hvis folk klør meg. Jeg er en jævel til å klø på ryggen. Ikke for å skryte, men Den Internasjonale Ryggkløingsforeningen satte meg opp på Topp 3-lista over verdens beste. Jeg klår bare på meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg