Gyr0 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Akkurat hvor ille er det at jeg bader og poster forum samtidig? Jepp,vi tror det ikke før vi får se det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk bilde av BADEKOSTEN det gjorde ikke DERE! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Neinei, det var dobørsten du fikk se Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk bilde av BADEKOSTEN det gjorde ikke DERE! Hva mer fikk du bilde av som vi ikke fikk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Neinei, det var dobørsten du fikk seDu kler ikke å være misunnelig Hva mer fikk du bilde av som vi ikke fikk?Ska'kke DU bry deg med Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk bilde av BADEKOSTEN det gjorde ikke DERE! Hva mer fikk du bilde av som vi ikke fikk? Eplefe har egentli sett det meste av meg når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg hater Photoshop!!! programmet morarbeider meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk bilde av BADEKOSTEN det gjorde ikke DERE! Hva mer fikk du bilde av som vi ikke fikk?Eplefe har egentli sett det meste av meg når jeg tenker meg om.. Japp. Også hjalp jeg deg med å kle av deg på The Cure-konserten, da vi møttes utenfor. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Øret til Penis Trygve er så kult! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Øret til Penis Trygve er så kult! Litt hullete da Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Brød DREPER! Si nei til brød! Hva er det nå?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva er det nå??Jeg bare fant noe statistikk som viser hvor farlig det er å spise brød. Visste du at hele 50% av brødspisere har en lavere IQ enn gjennomsnittet? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva er det nå??Jeg bare fant noe statistikk som viser hvor farlig det er å spise brød. Visste du at hele 50% av brødspisere har en lavere IQ enn gjennomsnittet? Hmmm men hva spiser dem som ikke spiser brød? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 I Amerika, vel å merke, L4r5. x) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva er det nå??Jeg bare fant noe statistikk som viser hvor farlig det er å spise brød. Visste du at hele 50% av brødspisere har en lavere IQ enn gjennomsnittet? 100% av alle brødspisere dør Hmmm men hva spiser dem som ikke spiser brød? Loff? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Brød DREPER! Si nei til brød! Tenk på barna i afrika! ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Øret til Penis Trygve er så kult! Takk. Litt hullete da Nei? Syntes du? Ja, tenk på barn i Afrika ffs! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Heh..det minner meg om noe jeg leste ang. Bono engang. Midt i en utsolgt stadionkonsert stoppet han opp mellom 2 låter og ba publikum være stille. Så begynte han å klappe sakte. Så sa han "everytime I clap my hands one child in Africa dies of hunger". Da ropte en skotte på første rad "So stop clappin then you evil wanker!" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Alle mennesker dør ... Ooooh shit! Down to the cellars everyone! *Ehem* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg