Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde ikke brennmaneter levde. :huh:

Jeg som er dum, haha.

Haha, what? :p

Lars, jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg synes den det er fucking awesome, eller bare det mest creepy jeg noen gang har sett!

Lenke til kommentar

Tenker du på "noia" som i den spanske byen Noia, eller som rykninger i underlivet?

Noia som i noia.

Lars, jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg synes den det er fucking awesome, eller bare det mest creepy jeg noen gang har sett!

Awesome. Helt klart.
Lenke til kommentar

Herregud så ekkelt, Hedvig.

Ja, følte det var viktig dere fikk sett det :D

Og Lars, slanger er fine, søte, vakre skapninger! De skal muligens bli lovlig å eie fra 2013. DO WANT!

Faen as. Skal starte rosetog med allsang for utryddelse av tusenbein.

I'M IN!!

De er sikkert ikke viktig for økosystemet på noen måte. Og hvis de er det, så driter vi i det.

Lenke til kommentar

Og Lars, slanger er fine, søte, vakre skapninger! De skal muligens bli lovlig å eie fra 2013. DO WANT!

Jeg klarer ikke bestemme meg hva jeg har lyst på. Er så mye kult. Landskilpadde, gekko, kjempeskolopender, pilgiftfrosk +++
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke bestemme meg hva jeg har lyst på. Er så mye kult. Landskilpadde, gekko, kjempeskolopender, pilgiftfrosk +++

Vi hadde to skilpadder da jeg var lita :) De var søte. Men de gjemte seg alltid under sofaen og bet folk i tærne. Til blods.

De bet aldri meg av en eller annen grunn. Jeg likte dem :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...