Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er riktig, men det er framleis Combined Operations-utgåva du må ha for Day Z. Har vore nokre folk som kjøpte anten berre Arma 2 eller Operation Arrowhead og vart litt frusterte (eller, djupt såra og vonbrotne, som du sikkert ville sagt) då dei fann ut at dei måtte ha den andre halvdelen òg.

Skal byrje med det for alvor i juni, er vel planen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så en fortjener ikke en om en må spørre altså.. Huff huff.. Lett skal det ikke være.

For å si det sånn, jeg posta et innlegg om det som står i tittelen min, og plutselig neste dag var det blitt tittelen min. Det var absolutt ikke noe jeg spurte etter for å si det sånn.

Men den er morsom da, det skal sies. :love:

Lenke til kommentar

Men ein må vel framleis ha både Arma 2 og OA for at den skal ha noko å slå saman? Viss ikkje er det hatten av for karen som snekra det saman, også treng eg ikkje kjøpe OA likevel. :p

Hehe, joda. Står CO under requirements, men har man A3 og OA fra før trenger må man ikke kjøpe CO for å få det til å funke.

Men da er vi einige :)

Lenke til kommentar

DET BRENNER!

10 timer ute uten t-sjorte idag, og med bare legger. Brent fra hånd til hånd og ansiktet.

Arrrhhh... Hvorfor lærer jeg aldri?

Går det an å løpe en mil sammenhengende bare fordi man har sykt god viljestyrke, selv om man ikke nødvendigvis er i fysisk toppform?

heng en big mac forran en feit person å skjekk?

btw. er avataren din en engel som klorer av seg vingene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...