Skurupu Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Fy faen som jeg hater sommer og sol. Det er jo ikke mulig å bevege seg utendørs i denne varmen. Nei, jeg får bunkre meg innendørs og vente på september. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg digger negative mennesker. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Fy faen som jeg elsker dette været. Får så mye friskluft at huet føles som det skal eksplodere av overdose. Vel, det eller overoppheting. Håpet er å få nok fregner til at jeg til slutt ser brunere ut. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 En ting til. Hvorfor sier folk at det er "bra vær", når det er sol ute? Denne måten å si det på, får det til å virke som at alle er enige i at sol er bra vær. Jeg er ikke enig. Overskyet er bra vær, spør du meg. Så slutt å si "i dag er det bra vær ute". Si heller "i dag er det sol ute". Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Så slutt å si "i dag er det bra vær ute". Si heller "i dag er det sol ute". Endret 22. mai 2012 av Vida Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 En ting til. Hvorfor sier folk at det er "bra vær", når det er sol ute? Denne måten å si det på, får det til å virke som at alle er enige i at sol er bra vær. Jeg er ikke enig. Overskyet er bra vær, spør du meg. Tror det allment akseptert at sol kalles bra vær. Så er det en og annen snåling som skal klage på det også. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ikke at det plager meg så altfor mye, men navnet i signaturen din er feil. Det skal være Mitch Hedberg. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ikke at det plager meg så altfor mye, men navnet i signaturen din er feil. Det skal være Mitch Hedberg. Takk. Det plager meg. "Fisket". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 En ting til. Hvorfor sier folk at det er "bra vær", når det er sol ute? Denne måten å si det på, får det til å virke som at alle er enige i at sol er bra vær. Jeg er ikke enig. Overskyet er bra vær, spør du meg. Så slutt å si "i dag er det bra vær ute". Si heller "i dag er det sol ute". Det er vel deres subjektive mening. Får man ikke drikke vin mens man har kyssesyka? Hvordan skal man liksom holde ut kyssesyka da? Suicide is man's way of saying "you can't fire me, I quit." Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jo, men når noen sier "det er bra vær i dag", så er det ingen som spør "hva mener du?". Man går rett og slett uti fra at alle mener at sol er bra vær. Dette er diskriminerende for oss som ikke liker varme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Dette er diskriminerende for oss som ikke liker varme. Foreslår at du starter en støttegruppe på facebook og kommer deg over det... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Verden er ikke rettferdig mot mindretallet. Med mindre mindretallet gjør noe med det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Dette er diskriminerende for oss som ikke liker varme. Foreslår at du starter en støttegruppe på facebook og kommer deg over det... Da må jeg først lage konto på Facebook. Noe som aldri kommer til å skje. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Andre elsker været, jeg sitter inne og ser på været ute. Å for et herlig liv! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg synes forresten det beste med sol og sånt på sommeren er at jeg kan sitte inne med alle vinduer åpne. Fantastisk temperatur. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Mens andre sitter inne på jobb. Og forter seg ut for å ta pauser når sjansen byr seg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg jobber mye ute. Sånn sett er sol > regn. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 " en rød man lusker rundt og sjekket ut forholdene i vår kafe.." ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg