Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg fant ut at det ikke var såå artig at mamma hadde klart å gå gjennom en glassdør likevel, det kunne gått alvorlig galt og legene mener hun var kjempeheldig. Hun kan ikke kjøre bil eller sitte ordentlig på flere uker, og ingen turer i skogen. Ganske så kjipt! Det som er på trynet er at sentrene i Sarp har fått advarsel før om at de ikke kan bruke den typen glass, nemlig fordi det skal så lite til før de knuser, men de har ikke fulgt advarslene! Glassvegger skal faktisk ikke bare knuse av at man treffer dem i normal gåfart... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Fordelen med VGS-eksamner i motsetning til Universitets-eksamner er at jeg aldri trengte å lese til dem på VGS. Universitetet sitt pensum virker noe bredere. I alle fall oversiktsfag. (Og nå uttaler jeg meg selvsagt på grunnlag av humanistiske fag). Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hva slags type glass var det da? Ofte så er fordelen med herdet glass at når det først knuse så knuser det i 1000 småbiter som ikke er så farlige, bare litt kuttsår. En del andre typer kan knuse og lett spidde et menneske. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Hva slags type glass var det da? Ofte så er fordelen med herdet glass at når det først knuse så knuser det i 1000 småbiter som ikke er så farlige, bare litt kuttsår. En del andre typer kan knuse og lett spidde et menneske. Jeg vet ikke hva slags type det var, snakka bare med henne tidligere i dag, så husker ikke så godt. Det hadde ikke knust i bittesmåbiter, det var ganske store, skarpe biter som gjorde til at snille mamman min ble ganske så kutta opp Hadde visst vært veldig mye blod. Legene sa hun var kjempeheldig som ikke ble kutta opp i f.eks. halsen :O Uff, dette var ekkelt å tenke på. Heldigvis gikk det bra! Skulle ønske jeg var hjemme nå, så jeg kunne hjulpet henne med ting Endret 22. mai 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ah, cheeseburgere og øl til middag to dager på rad. Digg med finvær og grill. <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Deilig med blodpropp og hjerteinfarkt også? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Hvis man er så redd for å dø at man ikke kan nyte øl og god mat i sola, ser jeg ikke hvorfor man absolutt vil leve Endret 22. mai 2012 av Snuzk1 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Tror kanskje at jeg har pådratt meg kyssesyken. Drev og leste litt symptomer, og et symtpom var at man fikk hovne lymfeknuter på halsen, under armene og i lysken. Hvordan kjennes dette ut? Og hvis man først har hovne lymfeknuter, er det veldig lett å kjenne? Endret 22. mai 2012 av Nopros Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=xZGcw9HHOkU 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror kanskje at jeg har pådratt meg kyssesyken. Drev og leste litt symptomer, og et symtpom var at man fikk hovne lymfeknuter på halsen, under armene og i lysken. Hvordan kjennes dette ut? Og hvis man først har hovne lymfeknuter, er det veldig lett å kjenne? Hvis du har mono, kom deg til legen og finn det ut. Da er det stopp på alkohol og fysisk aktivitet frem til du er friskmeldt, noe som kan ta opp til ett halvt år, og jo raskere de finner ut av det, jo høyere er sjansen for å bli fort frisk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror kanskje at jeg har pådratt meg kyssesyken. Drev og leste litt symptomer, og et symtpom var at man fikk hovne lymfeknuter på halsen, under armene og i lysken. Hvordan kjennes dette ut? Og hvis man først har hovne lymfeknuter, er det veldig lett å kjenne? Har du drukket fra flasken til uteliggeren på hjørne nå? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror kanskje at jeg har pådratt meg kyssesyken. Drev og leste litt symptomer, og et symtpom var at man fikk hovne lymfeknuter på halsen, under armene og i lysken. Hvordan kjennes dette ut? Og hvis man først har hovne lymfeknuter, er det veldig lett å kjenne? Hvis du har mono, kom deg til legen og finn det ut. Da er det stopp på alkohol og fysisk aktivitet frem til du er friskmeldt, noe som kan ta opp til ett halvt år, og jo raskere de finner ut av det, jo høyere er sjansen for å bli fort frisk. Da håper jeg virkelig det ikke er det, drar til legen i morgen tror jeg. Alkohol kunne jeg klart meg greit uten, men å droppe trening. Har du drukket fra flasken til uteliggeren på hjørne nå? Haha, du er farlig nærme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ser ut som han prøver å spise mikrofonen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Da håper jeg virkelig det ikke er det, drar til legen i morgen tror jeg. Alkohol kunne jeg klart meg greit uten, men å droppe trening. Kjenner en som var så å si sengeliggende i 3-4 måneder... Trener du kan du si gudd bai til organene dine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Høres ut som han har gjort det Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Får man ikke drikke vin mens man har kyssesyka? Hvordan skal man liksom holde ut kyssesyka da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Da håper jeg virkelig det ikke er det, drar til legen i morgen tror jeg. Alkohol kunne jeg klart meg greit uten, men å droppe trening. Kjenner en som var så å si sengeliggende i 3-4 måneder... Trener du kan du si gudd bai til organene dine. Fffffffff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg