Kammizez Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Da er jeg med. Jeg er mer på den siden hvor karakterene går ned, istedenfor at innsatsen går opp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Haha Jaja... tilbake til skrivinga! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Da er jeg med. Jeg er mer på den siden hvor karakterene går ned, istedenfor at innsatsen går opp. Ser deg bak kassa på esso om et par år. Evt rimi til minstelønn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg gikk ut av VGS med 2.5 i snitt. Har ennå ikke satt mine føtter innenfor noen "slike" yrker... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ser deg bak kassa på esso om et par år. Evt rimi til minstelønn Tvilsomt. Det har seg slik at det meste løser seg for meg. Helt av seg selv. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 VGS fungerte heller ikke så bra for meg, men gjorde det akkurat bra nok til at jeg kom inn på UiO. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Tvilsomt. Det har seg slik at det meste løser seg for meg. Helt av seg selv. Det er gjerne sånn mens man er en liten snørrvalp, før man innser hvordan ting er satt sammen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Hahaha, høyskole. Endret 22. mai 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg finner faktisk høyskoler svært attraktive. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Uffda, snakka nettopp med mamma, hun hadde komme på sykehuset i dag fordi hu hadde klart å gå gjennom en glassvegg :O Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg finner faktisk høyskoler svært attraktive. Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle velge av høgskolen og universitetet, men er svært fornøyd med førstnevnte for det meste. Og på universitetet kunne man ikke spesialisere seg for ungdomstrinnet som lærer, så da ble valget litt enklere. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hahaha, høyskole. Graduated. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427379&hl=&fromsearch=1 LOOOL Håper han klarer det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Uffda, snakka nettopp med mamma, hun hadde komme på sykehuset i dag fordi hu hadde klart å gå gjennom en glassvegg :O Og tenk, slik blir du om X antall år. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Og tenk, slik blir du om X antall år. Hahahaha ^^ Til hennes forsvar så pleide det å være dør der før da Men ja, kunne gått ganske ille, kom ambulanse og alt, men heldigvis måtte hun bare sy et sted. Siden jeg skal beskytte mammas privatliv skal jeg kanskje ikke si hvor. HU MÅTTE SY PÅ RUMPA!!! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvordan klarte hun å gå gjennom en glassvegg og deretter måtte sy i rumpa? Gikk hun baklengs? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvordan klarte hun å gå gjennom en glassvegg og deretter måtte sy i rumpa? Gikk hun baklengs? Det lurer jeg også på, hun skjønner det ikke helt selv. Hun fikk jo en del kutt her og der, men alt kom bak på kroppen. Hun klarte på en eller annen måte å ta for foran, men hun husker det ikke selv. Merkelig. Lenke til kommentar
Ekornrotta Scrat Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg finner faktisk høyskoler svært attraktive. Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle velge av høgskolen og universitetet, men er svært fornøyd med førstnevnte for det meste. Og på universitetet kunne man ikke spesialisere seg for ungdomstrinnet som lærer, så da ble valget litt enklere. Nettopp. Stimulerende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det eneste jeg savnet på høyskolen, var muligheten til å ta ex.phil ... Oh well, klinte inn kroppen med faktor 50, spesielt armene og fjeset, steika i trøndersola i et par timer og nå har jeg griserosa armer og et interessant skille i ansiktet fra solbrillene. Matcher nakken, ørene og leggene fra da jeg prøvde med 30 i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg