Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg finner faktisk høyskoler svært attraktive.

Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle velge av høgskolen og universitetet, men er svært fornøyd med førstnevnte for det meste. Og på universitetet kunne man ikke spesialisere seg for ungdomstrinnet som lærer, så da ble valget litt enklere.

Lenke til kommentar

Og tenk, slik blir du om X antall år. :tease:

Hahahaha ^^

Til hennes forsvar så pleide det å være dør der før da :p Men ja, kunne gått ganske ille, kom ambulanse og alt, men heldigvis måtte hun bare sy et sted. Siden jeg skal beskytte mammas privatliv skal jeg kanskje ikke si hvor.

HU MÅTTE SY PÅ RUMPA!!!

Lenke til kommentar

Hvordan klarte hun å gå gjennom en glassvegg og deretter måtte sy i rumpa? Gikk hun baklengs?

Det lurer jeg også på, hun skjønner det ikke helt selv. Hun fikk jo en del kutt her og der, men alt kom bak på kroppen. Hun klarte på en eller annen måte å ta for foran, men hun husker det ikke selv. Merkelig.

Lenke til kommentar

Jeg finner faktisk høyskoler svært attraktive.

Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle velge av høgskolen og universitetet, men er svært fornøyd med førstnevnte for det meste. Og på universitetet kunne man ikke spesialisere seg for ungdomstrinnet som lærer, så da ble valget litt enklere.

Nettopp.

Stimulerende.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg savnet på høyskolen, var muligheten til å ta ex.phil ...

Oh well, klinte inn kroppen med faktor 50, spesielt armene og fjeset, steika i trøndersola i et par timer og nå har jeg griserosa armer og et interessant skille i ansiktet fra solbrillene.

Matcher nakken, ørene og leggene fra da jeg prøvde med 30 i går. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...