Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er fortsatt jævlige selv om du går på vgs, og de var like jævlige da jeg gikk på ungdomsskolen.

Det var ikke artig på VGS akkurat, men det var i hvertfall fort overstått, og jeg var aldri redd for å stryke. Ganske greit.

Ungdomsskolen kan jeg ikke uttale meg om :p

Lenke til kommentar

Det var ikke artig på VGS akkurat, men det var i hvertfall fort overstått, og jeg var aldri redd for å stryke. Ganske greit.

Ungdomsskolen kan jeg ikke uttale meg om :p

Om du er redd for å stryke så går jo det på innsatsen du legger inn. Jeg ville aldri vært redd for å stryke i faget jeg skal opp i om jeg bare hadde giddet å åpne boka et par ganger hjemme. Da hadde jeg mest sannsynlig fått en god karakter også. Går utifra at prinsippet er det samme på universiteter/høgskoler.

Lenke til kommentar

Om du er redd for å stryke så går jo det på innsatsen du legger inn. Jeg ville aldri vært redd for å stryke i faget jeg skal opp i om jeg bare hadde giddet å åpne boka et par ganger hjemme. Da hadde jeg mest sannsynlig fått en god karakter også. Går utifra at prinsippet er det samme på universiteter/høgskoler.

Selvfølgelig går det på innsats. Og nå må jeg gjøre en større innsats enn jeg trengte på VGS, var det som var poenget. At jeg ville klage litt, og vil tilbake til gode gamle dager, da alt var enklere, og jeg ikke trengte å yte like stor innsats.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...