Slimda Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hva er favorittbandet ditt? Dream Theater. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Da er det vel passende å spørre om du har hørt om Rush? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Da er det vel passende å spørre om du har hørt om Rush? Hørt om, men aldri undersøkt noe særlig. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Et mer interessant spørsmål er hvorvidt han liker noe god musikk. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 er ikke rush sånn dadrock a? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jo, det er rock for karer med grått hår på kassa og tynt hår på huet. Og vi elsker det. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen som vet om det er mulig å ta førerkort klasse A i utlandet og få det godkjent i Norge? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Et mer interessant spørsmål er hvorvidt han liker noe god musikk. Nei, det mest interessante spørsmålet er hvorvidt du har noe konstruktivt å komme med på forumet, eller om du bare raver rundt og fremhever din imaginære perfeksjon. Du burde! Det er mye jeg burde, ja. Slenger det på lista mi over ting å sjekke ut. 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 nå fyrer lars opp sine syke fantasier igjen Fant nettopp ut at skolen vår ikke blir berørt av streik. drøyt, klassen før oss slapp eksamen i 10 klasse, ble ikke trukket opp i noen fag i fjord. Mens vi treffer midt i blinken, med spansk muntlig i 10. Spansk?? Haha, jevlig bra. Jeg håper inderlig at jeg ikke kommer opp i spansk, kan ingenting Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 er ikke rush sånn dadrock a? Antakeligvis har alle som lager musikk du hører på i dag digget Rush mens de vokste opp. Og gjør det fortsatt. Med mindre du hører på Basshunter eller lignende da. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 er ikke rush sånn dadrock a? Antakeligvis har alle som lager musikk du hører på i dag digget Rush mens de vokste opp. Og gjør det fortsatt. Med mindre du hører på Basshunter eller lignende da. ikke ment som kritikk, men hvordan vet du det? Det gjør ikke Rush mindre dadrock. liker ikke basshunter neii. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Tja... Det finnes f.eks. en dokumentar hvor en god del ganske berømte musikere og andre personligheter snakker om Rush. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Solid datagrunnlag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Bedre enn det meste annet på nettfora! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Nei. Det finnes tusenvis av musikkdokumentarer, og sånn cirka alle inkluderer "hva dette bandet betydde for meg"-intervjuer av kjente musikere. Rush er velkjente, men innflytelsesrike er de nok ikke. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 HVORFOR må jeg absolutt banne mer enn noengang hver gang jeg jobber med en kristene gutten på jobb? han ser ut som jeg har myrdet hele familien hans hver gang. Det er sånn det skal være Jobber med han 1dag til. merker jeg skal prøve å snakke så styggt jeg kan for å se hvor mye som skal til for at han sier fra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Du får finne frem bibelen på jobb og påpeke alle de rare feilene i boka. F.eks: "Hei, visste du at det var to søstre som forførte faren sin slik de kunne få unger med han? Det står her i bibelen!" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg