Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som er kreative her? Jeg er helt tom i hodet. elendig -1 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vista suger. o.o Iallfall denne Windows Vista Home Basic. Alt går så tregt. Nesten som en Windows 2000 på en gammel data med kulere design. O_O Vista Home Basic suger ja men ikke min Windows Vista Home Premium. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Da var jeg en hjelm rikere og klar for en MC sommer, sitte bak på vel og merke, og kansje lærekjøre littSykkel da? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som er kreative her? Jeg er helt tom i hodet. Eg er alltid kreativ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg er lut lei Marvin Gayes "Let's Get It On" og Chris Isaaks "Wicked Game". Tåpelige mennesker som skulle sette den på repeat i hele natt >< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Da har man ryddet nerdebulen som en annen tulling. Bulen fremstår nå i en meget stilfull gjennomførelse, med fine plakater som setter en god stemning. Det er nå mulig å puste inn luften her, uten å risikere støvallergi. Videre er mye dill nå ryddet ned i skuffer for maks ryddighet! Skal kanskje ta noen bilder og poste dem i nerdebule-tråden. Men det får bli litt senere. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Da var jeg en hjelm rikere og klar for en MC sommer, sitte bak på vel og merke, og kansje lærekjøre littSykkel da? Det har sambo Yamaha xjr 400 ikke rare greiene men han kan nesten ikke ha større Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som er kreative her? Jeg er helt tom i hodet. Eg er alltid kreativ! Ja, så finn på en matteoppgave som inneholder kurvediagram, vei/fart/tid og prosentrening! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Yamaha xjr 400Finfin sykkel. Ja da så nå kan våren bare komme, kjøpte kjøreklær i går så Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, så finn på en matteoppgave som inneholder kurvediagram, vei/fart/tid og prosentrening! HAHA Eg kan ikkje bruke kreativiteten min på matte. Det ville vore heilt vekkasta Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg er faktisk enig med kalvegodt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, så finn på en matteoppgave som inneholder kurvediagram, vei/fart/tid og prosentrening! hvor lang tid bruker en bil på en gitt strekning etter hvor fort den kjører 10-180km/t og hvor mange prosent tiden går ned jo høyere fart du har dette er så kreativ jeg er i dag ivartfa... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei men Espen er jo her jo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Vel, du tar en person som kjører fra A til B, og sier at han brukte x lang tid og det er y antall kilometer dit, regn ut gjennomsnittsfarten. Lag en graf som viser omtrent hvordan denne personen kjørte. X-aksen kan være tid og Y-aksen er kilometer kjørt. Hiv med noen pauser for ekstra kredz, men husk å ta de bort når du regner ut gjennomsnittsfarten. Bruk prosentregning til å finne ut hvor mye av tiden han brukte på kjøring og hvor mye han brukte på pauser. Eks. En dude skulle kjøre fra Oslo til Trondheim. Mellom de to byene er det 540 kilometer. Han brukte 9 timer tilsammen på turen, men tok seg en pause på 45 minutter i Lillehammer. a) Hva var gjennomsnittsfarten? b) Lag en graf som viser hvordan han har kjørt. Det er 150 kilometer til Lillehammer. c) Bruk prosentregning og finn ut hvor mange prosent av tiden han brukte på kjøring og hvor lang tid han brukte på pauser. Herregud, se på hva jeg har gjort... Søndag sucks. Endret 9. mars 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Idrettsarrangement som er tema, men takker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) (Dagbladet.no): Aron Pritchard fra Hutchinson i Texas er funnet skyldig i barnemishandling etter at han puttet samboerens to små barn på to og tre år i tørketrommelen og skrudde på, skriver Hutchinsonews.com. - Bare på gøy Om hendelsen, som fant sted i november 2006, har Pritchard selv forklart at han puttet barna i maskinen for moro skyld. - Jeg skulle bare vise barna at man kan ha det gøy selv uten å måtte bruke masse penger, sa Pritchard. Men en time seinere hadde tørketrommelen gått varm, og den treårige gutten hadde da fått annengrads forbrenninger. Den toårige jenta slapp fra hendelsen uten fysiske skader. Endret 9. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Akkurat hvor ille er det at jeg bader og poster forum samtidig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Syns det er helt på sin plass at du tar bilder i det minste siden du først deler det med oss. Endret 9. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Avhengig? Neiiida! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg