Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ro ned på frekkheten eller bare legg deg du, Datasmurf.

Var da også noe å sitere. :p

Faen, dette har vært en digg dag! Kom på jobb, stakk på oppdrag, satt ute i solsteika i 4-5 timer og filma og preika skit, dro tilbake på jobb og har siden da bare chilla med å redigere det jeg filma og vært ute i sola og sløva. :p

Regner med det blir pils når jeg er ferdig om en og en halv time også. :D

Lenke til kommentar

Endelig. Nå fikk jeg installert Wing Commander: Prophecy. Prøvd flere ganger, men installasjonsprogrammet påsto at jeg ikke hadde nok plass. Den forvekslet av en eller annen grunn GiB med MiB.

Du, hvordan gikk det forresten i Amsterdam? Full tilgang til alt du måtte ønske?

Lenke til kommentar

Du, hvordan gikk det forresten i Amsterdam? Full tilgang til alt du måtte ønske?

For å si det sånn så var jeg vel fortsatt bakskjeiv når jeg kom hjem. De hadde tilgang på alt man ville. Ble tilogmed tilbydd cola. Hvilket jeg takket nei til.

Det ble "dessverre" ikke noen horer eller liveshows.

Lenke til kommentar

For å si det sånn så var jeg vel fortsatt bakskjeiv når jeg kom hjem. De hadde tilgang på alt man ville. Ble tilogmed tilbydd cola. Hvilket jeg takket nei til.

Det ble "dessverre" ikke noen horer eller liveshows.

Sikkert like greit, da horene stort sett er ulykkelige narkovrak og trafficking-ofre, og liveshowene er bedre på internett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...