Kakeshoma Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ja, det er man ikke priviligert til å ha hver dag... Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 skal prøve å ikke sitere, av den grunn jeg ikke orker krangle nå. Hvem idiot fant på å starte mandag morgen alt for tidlig. Makan til dumskap. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 For å klage hjelper garanterert på humøret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fy søren, så fantastisk! Det er sol og varmt ute! Vel, ikke mer en 14 grader, men det er helt greit i mitt tilfelle. Angrer bare på at jeg tok bukse, skulle tatt shorts. Satan! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Deilig når en sånn bankemaskin står og hamrer ned påler i bakken 100 meter unna vinduet mitt i 4 timer nå..bang bang bang bang bang bang bang *^stopp*...bangbanbgnabgnabgnabgnabgbnagnbsng Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 ^Det er helt forjævlig, hadde en lignende opplevelse i Oslo i gjor. Fjerning av asfalt med en sånn bankemaskin. Slutta kl 0100, begynte 0600. Arbeidet varte i to uker, gawd.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ro ned på frekkheten eller bare legg deg du, Datasmurf. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 HVORFOR må jeg absolutt banne mer enn noengang hver gang jeg jobber med en kristene gutten på jobb? han ser ut som jeg har myrdet hele familien hans hver gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Ro ned på frekkheten eller bare legg deg du, Datasmurf. Var da også noe å sitere. Faen, dette har vært en digg dag! Kom på jobb, stakk på oppdrag, satt ute i solsteika i 4-5 timer og filma og preika skit, dro tilbake på jobb og har siden da bare chilla med å redigere det jeg filma og vært ute i sola og sløva. Regner med det blir pils når jeg er ferdig om en og en halv time også. Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 OVER 28 grader ute nå lite tips til alle handyman's der ute - ikke klipp brennesle med kantklipper i bar overkropp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Endelig. Nå fikk jeg installert Wing Commander: Prophecy. Prøvd flere ganger, men installasjonsprogrammet påsto at jeg ikke hadde nok plass. Den forvekslet av en eller annen grunn GiB med MiB. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Endelig. Nå fikk jeg installert Wing Commander: Prophecy. Prøvd flere ganger, men installasjonsprogrammet påsto at jeg ikke hadde nok plass. Den forvekslet av en eller annen grunn GiB med MiB. Du, hvordan gikk det forresten i Amsterdam? Full tilgang til alt du måtte ønske? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 ol, øl, burger, musikk ... Fuck yeah, herlig dag! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 HVORFOR må jeg absolutt banne mer enn noengang hver gang jeg jobber med en kristene gutten på jobb? han ser ut som jeg har myrdet hele familien hans hver gang. Det er sånn det skal være Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Du, hvordan gikk det forresten i Amsterdam? Full tilgang til alt du måtte ønske? For å si det sånn så var jeg vel fortsatt bakskjeiv når jeg kom hjem. De hadde tilgang på alt man ville. Ble tilogmed tilbydd cola. Hvilket jeg takket nei til.Det ble "dessverre" ikke noen horer eller liveshows. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Tips om hvor man kan kjøpe kabler metervis? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Du, hvordan gikk det forresten i Amsterdam? Full tilgang til alt du måtte ønske? For å si det sånn så var jeg vel fortsatt bakskjeiv når jeg kom hjem. De hadde tilgang på alt man ville. Ble tilogmed tilbydd cola. Hvilket jeg takket nei til.Det ble "dessverre" ikke noen horer eller liveshows. Sikkert like greit, da horene stort sett er ulykkelige narkovrak og trafficking-ofre, og liveshowene er bedre på internett. Endret 21. mai 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 da blei det til at jeg drar til irland i 3 måneder til høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg