Eplefe Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Romskip var ment for å fly, opp med henda og ta på himmelen. Kan ikke stoppe, fordi vi er så høyt. La oss gjøre dette en gang til. Absolutt ikke Nicki's sterkeste øyeblikk. Edit: JEG VET BEDRE ENN Å TRYKKE PÅ DEN VIDEOEN. Endret 20. mai 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kakeshoma - hva gjør du med norske sanger da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kakeshoma - hva gjør du med norske sanger da? Let me see you dance dance dance up on the table, lay down. Let me see you dance out of your body experience. On the floor. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Kakeshoma - hva gjør du med norske sanger da? Let me see you dance dance dance up on the table, lay down. Let me see you dance out of your body experience. On the floor. Ravi? e: jo det er Ravi: Få se deg dans, dans, dans oppå bordet, legg dæ ned få se deg dans, dans utavdegsjæl-opplevelse på gølve Endret 20. mai 2012 av settings Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Romskip var ment for å fly, opp med henda og ta på himmelen. Kan ikke stoppe, fordi vi er så høyt. La oss gjøre dette en gang til. Absolutt ikke Nicki's sterkeste øyeblikk. Shut up woman, jeg har hørt på den sangen 20 ganger siste uken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Igjen, du kan ikke stoles på når det gjelder referanser til musikksmak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg kan respektere det, Hans. Jeg har hørt på Chingy - Right Thurr tolv ganger i løpet av helgen, så. Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Mchansern - jeg mistet all tro på deg nå (eller, litt mista jeg når du sa du likte klovn) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det sier du bare fordi han liker kaffe. Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det sier du bare fordi han liker kaffe. Er det noe galt med kaffelikere? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det sier du bare fordi han liker kaffe. Kaffe =/= spesialkaffe. Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 enda ikke sikker på hva du mener, kan man missbruke kaffe??? http://www.artige.no/bilde/31097 - gutten kan matta si Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg er litt usikker på hva du spør meg om. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Mchansern - jeg mistet all tro på deg nå (eller, litt mista jeg når du sa du likte klovn) Musikksmaken min er noget for de spesielt interesserte, det vet jeg, men KLOVN FOR FAEN? Det er det beste som er skjedd TVen siden elektrisiteten ble oppfunnet. (før det var alle TVer svarte hele tiden). 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg er litt usikker på hva du spør meg om. jeg spør deg om hvordan noen kan missbruke kaffe, kan skjønne, gele, brownies osv. men kaffe? eventuelt hva du legger i spesialkaffe. Mchansern - jeg mistet all tro på deg nå (eller, litt mista jeg når du sa du likte klovn) Musikksmaken min er noget for de spesielt interesserte, det vet jeg, men KLOVN FOR FAEN? Det er det beste som er skjedd TVen siden elektrisiteten ble oppfunnet. (før det var alle TVer svarte hele tiden). klovn suger, deal whit it. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Spesialkaffe som i ... Kvalitetskaffe. Ikke Friele, Evergood, Ali eller whatever de heter. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Klovn suger - kommer fra en som liker HIMYM. Dette er sånt som gjør at jeg har lyst til å sette fyr på ting. Hver dag. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Klovn suger - kommer fra en som liker HIMYM. Dette er sånt som gjør at jeg har lyst til å sette fyr på ting. Hver dag. nakne dansker kan jeg godt leve uten. Så du er pyroman du? uansett nå skal jeg legge meg. Du bør seriøst søke hjelp, tenk å sette klovn forran HIMYM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg