Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Romskip var ment for å fly, opp med henda og ta på himmelen. Kan ikke stoppe, fordi vi er så høyt. La oss gjøre dette en gang til.

Absolutt ikke Nicki's sterkeste øyeblikk.

Edit: JEG VET BEDRE ENN Å TRYKKE PÅ DEN VIDEOEN.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kakeshoma - hva gjør du med norske sanger da?

Let me see you dance dance dance up on the table, lay down. Let me see you dance out of your body experience. On the floor.

Ravi?

e: jo det er Ravi:

Få se deg dans, dans, dans

oppå bordet, legg dæ ned

få se deg dans, dans

utavdegsjæl-opplevelse på gølve

Endret av settings
Lenke til kommentar

Mchansern - jeg mistet all tro på deg nå (eller, litt mista jeg når du sa du likte klovn)

Musikksmaken min er noget for de spesielt interesserte, det vet jeg, men KLOVN FOR FAEN?

Det er det beste som er skjedd TVen siden elektrisiteten ble oppfunnet. (før det var alle TVer svarte hele tiden).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva du spør meg om.

jeg spør deg om hvordan noen kan missbruke kaffe, kan skjønne, gele, brownies osv. men kaffe? eventuelt hva du legger i spesialkaffe.

Mchansern - jeg mistet all tro på deg nå (eller, litt mista jeg når du sa du likte klovn)

Musikksmaken min er noget for de spesielt interesserte, det vet jeg, men KLOVN FOR FAEN?

Det er det beste som er skjedd TVen siden elektrisiteten ble oppfunnet. (før det var alle TVer svarte hele tiden).

klovn suger, deal whit it.

Lenke til kommentar

Klovn suger - kommer fra en som liker HIMYM.

Dette er sånt som gjør at jeg har lyst til å sette fyr på ting. Hver dag.

nakne dansker kan jeg godt leve uten.

Så du er pyroman du? uansett nå skal jeg legge meg. Du bør seriøst søke hjelp, tenk å sette klovn forran HIMYM :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...