Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Njaa, jeg har vel vært bedre, selv om det går ganske bra. Er midt i eksamenstida,så klarer ikke helt slappe av før det er ferdig.

Noe spesielt bra som har skjedd, eller bare glad for å være glad? Som er kjempebra :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...) som hun bare bruker i auto-setting.

Jeg kjente plutselig jeg fikk vondt i kamerahuset mitt. Det er like før det begynner å gråte. Folk som kjøper speilrefleks for å bruke det i auto er noe av det mest idiotiske jeg vet. No offence to your mother. De fleste hadde hatt mye mer utbytte av et kompaktkamera. Hvertfall fått mye mer for pengene. Manuell-/halvmanuell modus er jo selve grunnen til å kjøpe speilreflekskamera. Vel, det og sensorstørrelse.

Jeg føler meg faktisk litt ekstra kul i dag. Livet er bra i dag, har latt være å tenke på eksamen, vært en del ute, og koser meg med fotballkamp :D Det er jo ikke ille?

Tydelig tegn på at du har en alvorlig lidelse. Jeg setter en knapp på Bipolar I. Om ikke lenge vasker du tak, vegger, boner gulv, begynner å grave ut en hage, skrive en bok og starter et band. Samtidig. Så kræsjer du. Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tydelig tegn på at du har en alvorlig lidelse. Jeg setter en knapp på Bipolar I. Om ikke lenge vasker du tak, vegger, boner gulv, begynner å grave ut en hage, skrive en bok og starter et band. Samtidig. Så kræsjer du.

Ikke skrem meg da, jeg vaska faktisk kjøkkenet tidligere :O

Lenke til kommentar

(...) som hun bare bruker i auto-setting.

Jeg kjente plutselig jeg fikk vondt i kamerahuset mitt. Det er like før det begynner å gråte. Folk som kjøper speilrefleks for å bruke det i auto er noe av det mest idiotiske jeg vet. No offence to your mother. De fleste hadde hatt mye mer utbytte av et kompaktkamera. Hvertfall fått mye mer for pengene. Manuell-/halvmanuell modus er jo selve grunnen til å kjøpe speilreflekskamera. Vel, det og sensorstørrelse.

Ja, helt enig, det er helt idiotisk.

Jeg har nå kjøpt meg et Canon 60D brukt, fikk det til samme pris som en ny 600D, noe som absolutt er brukbart for lengre batteritid og bedre konstruksjon.

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg fått en lang skjennepreken av mor. Hvor lenge synes dere i kafeen at man må vente etter å ha slått opp med noen før man begynner å rote med andre jenter?

Har man slått opp har man slått opp. Men man trenger ikke gni det inn da.

Hva har mora di med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Har man slått opp har man slått opp. Men man trenger ikke gni det inn da.

Helt enig med deg der.

Hva har mora di med saken å gjøre?

Bor under hennes tak, og må da følge hennes regler. Som betyr at jeg ikke får ta med jenter hjem etter fest.

Lenke til kommentar

Jeg innser nå at jeg er et dårlig menneske, føler meg litt nefor, derfor titta jeg innom div tråder med mennesker som har det værre en meg. Følte meg straks bedre.

Er det feil å føle seg bedre på andres bekostning?

Lenke til kommentar

Bor under hennes tak, og må da følge hennes regler. Som betyr at jeg ikke får ta med jenter hjem etter fest.

Gjør det enkelt, og heller dra hjem til jenter etter fest.

Jeg innser nå at jeg er et dårlig menneske, føler meg litt nefor, derfor titta jeg innom div tråder med mennesker som har det værre en meg. Følte meg straks bedre.

Hvordan skal du ellers føle deg bedre?

Lenke til kommentar

Nei, det synes jeg skal være lov

.

Gjør det enkelt, og heller dra hjem til jenter etter fest.

Må gjøre det fra nå av, ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...