Kammizez Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Den er dritdårlig. Du bringer alltid positiv energi. Det setter jeg pris på. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 How i met your mother er genialt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ja, og Barney Stinson er skikkelig kul. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 How i met your mother er genialt. Om du faktisk vil se god komedie: Klovn (alle seks sesonger, filmen er derimot noe svakere) og Workaholics. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har lært meg å ikke stole på din dømmekraft verken når det gjelder musikk eller film. Now playing: Depeche Mode - Lilian Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Min dømmekraft når det kommer til komedier: 10x bedre enn alle de som ler seg ihjel av TBBT, How I met your Mother og Alle elsker Raymond. Sett to episoder av Arrested Development - liker det så langt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Uenig. Math error, dette. Tingen er at de folkene er en så liten faktor at det å multiplisere med 10 egentlig ikke gir noe særlig utslag. På en absolutt skala, selvfølgelig. Utover det er poenget gyldig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Yeeeeeeeeeeeeehaa! Jeg føler meg altfor energisk i dag! Det er skummelt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Yeeeeeeeeeeeeehaa! Jeg føler meg altfor energisk i dag! Det er skummelt! Dans. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Tror du ikke jeg allerede gjør det? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Yeeeeeeeeeeeeehaa! Jeg føler meg altfor energisk i dag! Det er skummelt! Det er sånne dager man knuser rekorden sin på 3km Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Halloooo, Hedvig :) Heeeei Kake, har du gjort no artig i det siste, og hvordan er ståa? Det er sånne dager man knuser rekorden sin på 3km Hehehe... Du kjenner meg ikke så godt skjønner jeg ^^ Men jeg har faktisk vært ute og jogga i dag! Et tydelig tegn på at noe er galt :O Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kjøper meg kamera!!! Aldri eid et speilrefleks, har bare knipsa med mamma sitt hele tiden som hun bare bruker i auto-setting. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Heeeei Kake, har du gjort no artig i det siste, og hvordan er ståa? Samme gamle stort sett. Bare 1mnd til jobb nå... Du er like kul som vanlig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg føler meg faktisk litt ekstra kul i dag. Livet er bra i dag, har latt være å tenke på eksamen, vært en del ute, og koser meg med fotballkamp Det er jo ikke ille? Lurer på om jeg skal ordne meg litt god kveldsmat snart.. hmm Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg nevnte det du har i signaturen din for et par folk som jobber i DB, forresten. De jobber ikke i de rette avdelingene, men det er jo lov å håpe at de nevner det for noen i politikkavdelingen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 HedvigR: Nå må jo jeg også nesten skrive her for å hilse på deg! Heeei, Hedvig! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg nevnte det du har i signaturen din for et par folk som jobber i DB, forresten. De jobber ikke i de rette avdelingene, men det er jo lov å håpe at de nevner det for noen i politikkavdelingen. Så bra Det virker litt som ting skjer nå, er flere som har blitt kontaktet av diverse media, og endel politikere har engasjert seg. HedvigR: Nå må jo jeg også nesten skrive her for å hilse på deg! Heeei, Hedvig! Yey Heeihei, går det bra med deg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Aldri vært bedre, faktisk, meheh. Håper det er det samme med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg