henbruas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Pfff. Alle som sier de skal forlate forumet for en viss tid, stikker nesen innom første uken. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 På en måte ja Shikaru, så om noen jeg kjenner godt fra forumet vil si ha det, så kan jeg svare! *Vinke* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei folkens.. Da sier jeg takk og farvel til dere! Tror jeg tar en pause fra forumet en stund fremover., Kanskje en uke, kanskje et år, hvem vet.mener du det? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg sitter å spiller Devil May Cry 4 om tiden jeg. Det er faktisk ett brukbart spill altså. Absolutt noe å anbefale for de som liker kule moves og risting i skjermen med attacks osv. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg sitter å spiller Devil May Cry 4 om tiden jeg. Det er faktisk ett brukbart spill altså. Absolutt noe å anbefale for de som liker kule moves og risting i skjermen med attacks osv. Jeg kjøpte 3-ern til PC for en uke siden, eller no. Det er jævlig bra, og jeg ønsker meg 4-ern. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hohoho! Det er ikke måte på hva man kan finne gjemt bort dypt nede i støvete pappesker i kjelleren. En mulighet til å teste den nye scanneren fikk jeg òg. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10731930 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jarmo har fått ny avatar..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hohoho! Det er ikke måte på hva man kan finne gjemt bort dypt nede i støvete pappesker i kjelleren. En mulighet til å teste den nye scanneren fikk jeg òg. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10731930 Sjarmerende du var da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ingenting som drikking og festing i 22 timer i strekk Og så sove 12 timer. Nå føler jeg meg lettere fubar, men det er okay. Jeg lever ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ingenting som drikking og festing i 22 timer i strekk Og så sove 12 timer. Nå føler jeg meg lettere fubar, men det er okay. Jeg lever ^^ ... skremmende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg tror jeg må joine den unrecent pic post-tråden. Må bare gidde å scanne inn noen bilder. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Gud så lav p/m (poster per minutt) var her nå, da. Under 1, faktisk. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Æsj.... Avataren min fikk dårliger kvalitet enn jeg håpa på. -_-' Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Allergitablett + paracet + noen glass vann og så å legge seg i et iskaldt rom = fin dag derpå Dog, det blir nok ikke søvn i natt Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Da var jeg en hjelm rikere og klar for en MC sommer, sitte bak på vel og merke, og kansje lærekjøre litt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bacon, jeg må si meg uenig der. 1 + 1 = 10 Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vista suger. o.o Iallfall denne Windows Vista Home Basic. Alt går så tregt. Nesten som en Windows 2000 på en gammel data med kulere design. O_O Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som er kreative her? Jeg er helt tom i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg